پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۴۶
|
کد خبر: ۴۳۴۴
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:

هفتۀ آغازین شهریورماه، مصادف با سالروز شهادت بزرگ‌مردان عرصۀ ایثار و خدمت، شهیدان رجائی و باهنر، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفتۀ دولت مزیّن شده است. این مناسبت تاریخی و ماندگار، برای خادمان ملّت، فرصتی مغتنم است تا با تأسی و سرمشق قرار دادن این شهیدان، در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارند و توفیق خدمت‌رسانی بی‌شائبه و خالصانه به مردم را به دست آورند.

این روز نمادین، فرصتی است مغتنم تا در خاطر داشته باشیم  که امر خدمت‌رسانی همت والایی را طلب می‌کند که بی‌تردید بدون کوشش دستان یاری‌گر کارکنان دلسوز تحقق نمی‌یابد. موفقیت‌های بزرگ و چشمگیر دانشگاه بوعلی‌سینا نتیجۀ تلاش‌ها و همدلی‌های بی‌شائبۀ همۀ دانشگاهیان، خصوصاً کارمندان زحمتکش و فرهیختۀ دانشگاه است و اگر دستاوردهایی بزرگ و ارزشمند، در این دوران حاصل شده است، به سبب تلاش خانوادۀ بزرگ و همدل دانشگاه بوعلی‌سیناست. تاریخ سازی‌های امروز و بالا رفتن جایگاه این دانشگاه در عرصه‌های ملّی و بین‌المللی بی‌شک بدون زحمات شما عزیزان امری ناممکن و غیرقابل حصول بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ این شهیدان وارسته و خدوم؛ هفتۀ دولت و روزکارمند را به همۀ همکاران و کارکنان دانشگاه تبریک عرض نموده و از کوشش‌های بی شائبۀ شما عزیزان که با تعهد و خلوص نیّت در مسیر اعتلای آموزش عالی گام برمی‌دارید، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

همچنین از ایثار و اهتمام ویژۀ همکاران گرامی، که مجموعۀ دانشگاه را در برگزاری آزمون‌های سراسری در این ایام دشوار کرونا، یاری رساندند، قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

در پایان ضمن تسلیت فرار رسیدن ایام سوگواری آقااباعبدالله‌الحسین(ع)، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال ،با یاری و همکاری شما عزیزان در مسیر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه بوعلی‌سینا موفق‌تر از قبل حرکت  نماییم.

دکتر یعقوب محمدی فر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست