پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۳۱
|
کد خبر: ۴۴۰۵
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار داشت: جهاد و ایستادگی ملت‌ها در برابر قدرت‌هایی که به چپاول کشورها پرداختند، رمز بقاء و پیروزی است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، عنوان کرد: امروز اگر در دنیا مقام اول را در سرعت علمی کسب کرده‌ایم، مدیون تلاش جوانانی هستیم که به این کشور عشق می‌ورزند و ارتقاء کشور برای آنان اهمیت دارد.

وی افزود: اگر دیروز جنگ و دفاع مقدس بود، امروز باید جهاد علمی برپا شود چرا که هیچ وقت غریبه برای کشور ما دلسوزی نکرده است.

محمدی‌فر خاطرنشان کرد: در عرصه روابط و حقوق بین‌الملل استانداردهای دوگانه باید مدنظر قرار داده شود، موضوعی که زور و قدرتی در جهان به وجود آورده که به چپاول کشورها در دنیا منجر شده است و ملت‌هایی که در این راه ایستادگی و جهاد بکنند باقی خواهند ماند؛ امید است با پیروزی‌هایی که ملت بزرگ ایران داشته‌اند این نهاد موفقیت در کشور پایدار باشد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همچنین تاکید کرد: نقش زنان و مادران در دفاع مقدس باید مورد توجه قرار بگیرد، بزرگان و سردارانی چون شهید سلیمانی، شهید همت و صدها شهید این خاک از دامان این چنین مادرانی بر خواسته‌اند.

وی اضافه کرد: نقش زنان هیچ‌گاه کمرنگ نبوده است و نباید حضورشان در خط مقدم‌ها و تربیت انسان‌هایی جهادی نادیده گرفته شود.

دکتر محمدی‌فر تصریح کرد: جهاد و ایستادگی ملت‌ها در برابر قدرت‌هایی که به چپاول کشورها پرداختند، رمز بقاء و پیروزی است.

خبرنگار: حوائجی
عکس: اصلانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست