پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۴
|
کد خبر: ۴۴۰۷
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیام خود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد: آغاز سال تحصیلیِ امسال، یک نقطۀ عطف برای کوشیدن و جوشیدن و امید به آینده و لبخند به فرداهای روشن است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«مهر آمده است از راه»

اکنون که باز، فصلِ شکفتنِ شکوفه‌های علم و دانش در برگ‌ریزانِ خزان آغاز می‌شود، هر ورقی از برگ‌های دفتر پاییز، سرمشق عاشقانه‌ای است که جادوی جاودانۀ آموختن را در گوش بادها زمزمه می‌کند. درسِ ‌برگ‌های پاییز، درسِ آموختنِ صبر و انتظار کشیدن است، تا رسیدن به فصل رویش‌ها و شکفته‌شدن‌های بهار.

مهری متفاوت از دیگر مهرها از راه می‌رسد و سال تحصیلی جدید، در سایۀ بی‌مهری ویروس کرونا آغاز می‌شود؛ و بی‌تردید، استادان و معلمان که مدافعان راستین حریم دانایی هستند در این روزگارانِ سخت و تلخ، همچون همیشه چراغِ بینش و معرفت را فروزان نگاه خواهند داشت تا جویندگان دانش، راهشان را به‌درستی در روشنای علم و معرفت پیدا کنند. خداوند بزرگ را شکرگزاریم که باری دیگر، باران نعمت‌هایش را بر ما ارزانی داشت تا در سنگر علم و معرفت‌آموزی و در راستای اعتلای جایگاه علمی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران، هرچند در این روزهای سختِ بیماری همه‌گیر کرونا، تلاش کنیم. آغاز سال تحصیلیِ امسال، یک نقطۀ عطف است برای کوشیدن و جوشیدن و امید به آینده و لبخند به فرداهای روشن که این‌ها جز در سایۀ مجاهدت و کوشش مدافعان سنگر دانش، تحقق نخواهد یافت.

اینجانب در سال تحصیلی جدید و البته متفاوتِ امسال، برای آحاد جامعۀ دانشگاهیِ دانشگاه بوعلی‌سینا، از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق در عرصۀ علم‌آموزی و معرفت را دارم و ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید که به‌تازگی وارد دانشگاه بوعلی‌سینا شده‌اند، این موفقیت را به آن‌ها صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. امید است مدیران، اعضای هیأت علمی وکارکنان متعهد و پرتلاش دانشگاه با توجه به تجارب ارزشمندی که در نیمسال گذشته در جهت فراهم نمودن بسترهای مناسب برای ارائۀ خدمات آموزش مجازی به دست آورده‌اند در این نیمسال نیز با تلاش و کوشش بیشتر، کیفیت آموزش مجازی را بهتر از گذشته، ارتقاء دهند.

از درگاه پروردگار سبحان برای همۀ شما عزیزان در سال تحصیلی جدید، سلامتی، موفقیت، بهروزی و نیکفرجامی را آرزومندم.

با تقدیم احترام

دکتر یعقوب محمدی‌فر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست