پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۲۰
|
کد خبر: ۴۴۱
سرپرست جدید دانشگاه ملایر تأکید کرد:

باید در دانشگاه روحیه نشاط و تحرک ایجاد کنیم

دکتر محمد ملکی سرپرست جدید دانشگاه ملایر، در مراسم معارفه خود، تأکید کرد: باید در دانشگاه روحیه نشاط و تحرک ایجاد کنیم تا بتوانیم در فضای سالم فرهنگی و معنوی، کار موفق علمی و تربیتی انجام دهیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر محمد ملکی سرپرست جدید دانشگاه ملایر ظهر امروز چهارشنبه 22 فروردین، در مراسم معارفه خود، ضمن تشکر از زحمات دکتر منوچهر بابایی پور سرپرست پیشین این دانشگاه، اظهار کرد: حقیقتا دانشگاه ملایر در چند سالی که از عمر آن می گذرد، به پیشرفت های خوبی رسیده است و بسیار چشمگیر می باشد.

وی افزود: دانشگاه ملایر دانشگاه جوانی است ولی حرکت و رشد آن جلوتر از سابقه و سال های فعالیت آن است.

دکتر ملکی خاطرنشان کرد: در حدود ۱۸ سال پیش، از جانب آقای دکتر غلامی رئیس وقت دانشگاه بوعلی سینا مأمور شدم تا در زمینه ایجاد مجتمع آموزش عالی ملایر تحقیقاتی انجام دهم و دیده شود که آیا ملایر نیاز به تأسیس دانشگاه دارد یا خیر، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بنا بر مؤلفه های مختلف از جمله ساختار شهر، میزان جمعیت، ترکیب و تراکم جمعیت و موارد بسیار دیگری، ملایر نیاز ضروری به تأسیس دانشگاه دارد.

سرپرست دانشگاه ملایر در ادامه تصریح کرد: اکنون پس از گذشت این سال ها، دانشگاه ملایر مسیر خود را با زحمات اقشار مختلف دانشگاهی در ملایر، به خوبی طی کرده و در حال حاضر نیز در نوع خود، در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی افزود: وظیفه ما طی ادامه این مسیر، با انرژی بیشتری است و نباید به سمتی برویم که از ادامه مسیر بمانیم.

دکتر ملکی همچنین در ادامه، گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه ملایر ارائه کرد و گفت: باید در دانشگاه روحیه نشاط و تحرک ایجاد کنیم تا بتوانیم در فضای سالم فرهنگی و معنوی، کار موفق علمی و تربیتی انجام دهیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت دانشجویان در دانشگاه، تأکید کرد: حمایت از دانشجویان و کمک به خودباوری ایشان هدف مهمی است که ما باید به آن اهتمام ویژه داشته باشیم و باید محیطی را فراهم کنیم تا دانشجویان در ضمن تحصیل علم، مهارت های مختلف را به منظور ورود به بازار کار بیاموزند و با موفقیت وارد جامعه بشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه