پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۰۵
|
کد خبر: ۴۵۰۷
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان گفت: طرح جامع مجازی راه مهندسی با برگزاری سلسله برنامه‌ها برای دانشجویان استان به صورت عمومی و تخصصی به تفکیک هر رشته پیرامون چندین بحث مشخص برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، حمید پورحسینی، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان گفت: طرح جامع مجازی راه مهندسی با برگزاری سلسله برنامه ها، نشست ها، رویداد‌ها و بازدید‌هایی برای دانشجویان به صورت عمومی و تخصصی به تفکیک هر رشته پیرامون چندین بحث مشخص از جمله سبک زندگی دانشجویی، آشنایی با کاربرد هر یک از رشته‌ها با آینده شغلی خود، مسائل بومی و ملی در رشته‌های تخصصی، نحوه مطالعه دروس و مواجهه با آن در طول دوران دانشجویی، مهارت افزایی و پرهیز از نمره گرایی، بررسی صنایع بومی و مادر رشته‌های مهندسی به همت بسیج دانشجویی همدان در استان اجرا می‌شود.

پورحسینی اضافه کرد: بسیج دانشجویی با توجه به ماموریت ذاتی خود می‌بایست وارد میدان شده و به برطرف کردن خلا ءها و ضعف‌های موجود در نظام آموزشی و تربیتی دانشگاه مبادرت نماید تا منجر به شکوفایی و باروری هر چه بیشتر دانشجویان به عنوان موتور‌های محرک جامعه شود. اولین قدم برای رسیدن به این هدف، طراحی افزونه‌هایی برای نظام آموزشی و تربیتی فعلی در دانشگاه‌ها است. افزونه‌هایی که ماهیت تحصیلی داشته و مخاطبان خود را به سمت هدفی مشخص هدایت می‌دهد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه گفت: طرح جامع مجازی راه مهندسی یکی از همین افزونه هاست که بسیج دانشجویی استان همدان در نظر دارد آن را در دانشگاه‌های استان همدان اجرا نماید. در همین راستا اقداماتی برای بستر سازی اجرای این طرح در دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه آزاد همدان، دانشگاه ملی ملایر، جهاد دانشگاهی همدان و دانشگاه صنعتی همدان صورت گرفته و با توجه به تشکیل تیم‌های اجرایی و جلسات هماهنگی با مسئولین این دانشگاه‌ها امیدواریم شاهد استقبال حداکثری مخاطبین اصلی طرح یعنی دانشجویان جدیدالورود باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته طرح‌های مورد نظر طی هفته‌های آینده آغاز خواهد شد.
 
خبرنگار: مولوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی