پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۳۷
|
کد خبر: ۴۵۱
آیت الله موسوی اصفهانی در جمع نخبگان انجمن اسلامی مستقل دانشجویان؛

پایه و اساس رسیدن به نیروی جوان و انقلابی خدامحوری است

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر فرصت پیش آمده برای تربیت نفس، که بسیار مغتنم است، گفت: در این مدت زمان کوتاه تلاش کنید تا به روحیه خودباوری و خدامحوری برسید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، در افتتاحیه اردوی نخبه پروری در سطح دانشگاه های سراسر کشور با تأکید برای اینکه فرصت پیش آمده برای تربیت نفس، که بسیار مغتنم است گفت: در این مدت زمان کوتاه تلاش کنید تا به روحیه خودباوری و خدامحوری برسید و از این فرصتی که در اختیار دارید به نحو احسن برای فراگیری خدامحوری و تقویت آن استفاده کنید.

وی با بیان اینکه تمام کارهای انسان باید رنگ خدایی بگیرد اظهار کرد: اگر به سیره زندگی انبیاء و بزرگان دین نگاه کنیم ما می بینیم که باید در تمامی کارهای انسان اعم از  تحصیل، مسائل سیاسی، اقتصادی و دیگر مسائل، فقط رضایت خداوند را در نظر بگیریم تا دچار مشکل نشویم.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با اشاره به اینکه بسیاری از افراد خود را می‌فروشند تا رضای الهی را تحصیل کنند، تصریح کرد: محبوب ترین محبوب ها در نزد انسان جان خود اوست، که گل سرسبد آن، دوران جوانی است و بسیاری از افراد برای رسیدن به خدا تمام هستی خود را که همان جوانی است تقدیم کردند و از آن گذشتند که نمونه بارز آن شهدا هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی در نهایت گفت: اگر می‌خواهید خودسازی کنید و خدامحوری را در درون خود نهادینه کنید، تا جوان هستید این کار را بکنید و جوانیتان را به غیر خدا نفروشید و با غیر خدا معامله نکنید. بسیار مراقب محبوب جان(( جوانی)) خود باشید و بدانید آن را در چه راهی هزینه می کنید.

خبرنگار: داوری
عکس: حسنی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست