پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۱۷
|
کد خبر: ۴۵۱۲
به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا و توسط انجمن فناوری آموزشی ایران، «دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها» برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹
به گزارش خبرنگار بسنا، «دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها» توسط انجمن فناوری آموزشی ایران و به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا در روزا‌های ۶ و ۷ آبان ۹۹، با حضور متخصصان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.
 
دومین روز از این همایش با سخنرانی دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز شد، سپس دکتر محمدرضا یوسف زاده رئیس دانشکده علوم انسانی و محمد پورداوود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان و دکتر سیدرسول عمادی، دبیر علمی همایش، به ترتیب به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
در ادامه، هاشم فردانش، سخنران کلیدی اول همایش نکاتی را بیان کرد و پس از آن پنج پنل تخصصی با موضوعات مختلف به طور همزمان و در محیط ادوبی کانکت برگزار شد.
 
این همایش با نشست گروهی اعضای هیأت مدیره انجمن فناوری آموزشی ایران به همراه پرسش و پاسخ و پس از آن سخنرانی داریوش نوروزی به عنوان سخنران کلیدی دوم، ادامه پیدا کرد و در نهایت با جمع بندی دبیران همایش خاتمه یافت.
 
خبرنگار: مولوی
عکس: محمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه