پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۱۷
|
کد خبر: ۴۵۷۲
دکتر اسدالله نقدی تشریح کرد: اسکان دانشجویان خوابگاهی، تغذیه دانشجویان، تربیت بدنی و فعالیت‌های فوق برنامه، خدمات مشاوره، کمسیون موارد خاص و کمیته انضباطی، زیر مجموعه‌های معاونت دانشجویی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در برنامه معارفه دانشجویان جدیدالورود سال ۱۳۹۹ ضمن خیر مقدم مجازی به پذیرفته‌شدگان این دانشگاه، بیان کرد: معاونت دانشجویی، یکی از پنج معاونت دانشگاه بوعلی‌سینا است که دانشجویان ارتباط بسیار گسترده‌ای با این معاونت خواهند‌ داشت.

وی افزود: حوزه‌های مربوط به اسکان دانشجویان خوابگاهی، تغذیه دانشجویان، تربیت بدنی و فعالیت‌های فوق برنامه، خدمات مشاوره، کمسیون موارد خاص و کمیته انضباطی، زیر مجموعه‌های معاونت دانشجویی هستند.

نقدی خاطرنشان کرد: امتیاز استفاده از خوابگاه صرفا برای دانشجویان غیربومی و دانشجویانی است که در نوبت روزانه پذیرفته می‌شوند؛ مدت زمان اسکان برای دانشجویان دختر ۴ سال و برای دانشجویان پسر ۳ سال می‌باشد؛ که براین اساس حدود ۴۰۰۰ دانشجو در شرایط عادی در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده می‌شوند.

وی اظهار داشت: شرایط و خدمات دانشجویی دانشگاه با توجه به شاخص‌های صندق رفاه و سازمان امور دانشجویان در حد قابل قبولی است، در عین حال مضیقه‌هایی هم وجود دارد اما مجموعه مدیران دانشگاه در تلاش‌اند که شرایط زیست دانشجویی استاندارد و با کیفیت را برای دانشجویان فراهم کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا اضافه کرد: امکان تغذیه دانشجویان روزانه و شبانه در دانشگاه همیشه فراهم است.

وی تأکید‌ کرد: خواهش من از دانشجویان تازه وارد به دانشگاه بوعلی‌سینا در همه مقاطع این است که از همین ابتدا، قوانین و مقررات را با دقت مورد مطالعه قرار‌ دهند، گاهی عدم اطلاع دانشجویان از قوانین ممکن است موجب خسارت آموزشی، اجتماعی و روانی شود.

دکتر نقدی گفت: مرکز مشاوره دانشگاه به صورت مجازی در خدمت دانشجویان خواهد بود؛ اداره کل تربیت بدنی هم خدماتی را به صورت مجازی مهیا کرده‌ است.

وی در پایان همچنین خبر داد: بخش مهمی از آنچه دانشجویان باید بدانند به صورت کتابچه‌ای تهیه شده، که بزودی در وب‌سایت دانشگاه و وب‌سایت معاونت دانشجویی بارگزاری خواهد شد.

خبرنگار: مولوی
عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست