پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۸۷
|
کد خبر: ۴۶۱۰
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا با صدور پیامی تاکید کرد:

پایه‌های پیشرفت کشور، بر توکّل به خدای قادر متعال، اعتماد به نیروی دورنی جامعه و ایستادگی در برابر مستکبران استوار است

حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلوئی‌محب با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضىَ‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِيلًا-احزاب۲۳»

سرزمینم همواره شاهد بزرگانی بوده است که عزّت، پیشرفت و افتخار را برای ایران و مردمانش به ارمغان آورده اند. همانان که بر آموزه های الهی و انقلابی استوار ماندند و درسِ عشق به خدا و جانبازی در راه او را، به همگان آموختند. آنان که رفتند، تا من و تو آزاد و سربلند زندگی کنیم. همانان که سرافرازانه زیستند و با افتخار، عمر و جان خویش را با خدا معامله کردند. شهید والا مقام، دکتر محسن فخری‌زاده از همین تبار است.

شهادت این دانشمند متعهد را به محضر حضرت ولی عصر «عجل الله فرجه» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و جامعه علمی کشور تبریک و فقدان او را تسلیت عرض می کنیم. ضمن تاکید بر پایداری و وفاداری خود بر پیمان جان نثاری و تلاش در راه آرمان های اسلام و انقلاب، بیان می داریم که این واقعه، ذلّت و پلیدی دشمنان این مرز و بوم را به نمایش گذاشته و به همگان ثابت می کند که پایه‌های پیشرفت کشور، بر توکّل به خدای قادر متعال، اعتماد به نیروی دورنی جامعه و ایستادگی در برابر مستکبران استوار است.

محمدمهدی حاجیلوئی‌محب
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست