پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۹۷
|
کد خبر: ۴۶۳۱
هفتمین کنفرانس بین‌المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین، توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران، در ۳ و ۴ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از دانشگاه خوارزمی، هفتمین کنفرانس بین‌المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین فرصتی برای تشویق فعالین حوزه لجستیک و زنجیره تأمین، اظهارنظر در مورد موضوعات به‌روز زنجیره تأمین در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین تقویت همکاری بین دانشگاه و صنعت است.

بر این اساس؛ کنفرانس LSCM 2020، اجتماع اعضای هیات علمی، اندیشمندان، متخصصین صنایع و دانشجویان از سراسر دنیاست که هدف آن ایجاد زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات و دستاوردهای علمی و پژوهشی در مورد یافته‌های تئوری و کاربردی اخیر در تحقیقات و صنایع مربوط به لجستیک و زنجیره تأمین است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس، رساله برتر دکتری حوزه مدیریت زنجیره تأمین، برای اولین بار در سطح کشور انتخاب خواهد شد. همچنین پنج سخنران کلیدی از برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین افراد این حوزهگ از جمله رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های تحقیق در عملیات به‌عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است؛ بیش از ۴۲۰ مقاله از کشورهای مختلف از جمله ایران، استرالیا، نیوزیلند، انگلستان، مالزی، امریکا، هند، عراق، ترکیه، اتیوپی، سریلانکا، الجزایر، مراکش، صربستان، بوسنی و هرزگوین برای شرکت در این کنفرانس دریافت شده است.

همچنین در این کنفرانس، نشستی تخصصی با حضور اندیشمندان ایرانی و خارجی با عنوان «مدیریت زنجیره تأمین در شرایط کووید ۱۹» برگزار خواهد داشت که با پشتیبانی علمی مجله International Journal of Supply and Operation Research برگزار می‌شود.

علاوه بر رقابت انتخاب رساله برتر دکتری، دو مسابقه دفاع ۳ دقیقه‌ای از پایان‌نامه و انتخاب کتاب برگزیده نیز در حوزه مدیریت زنجیره تأمین برنامه‌ریزی شده است که مرحله نهایی آنها طی کنفرانس برگزار می‌شود.

گفتنی است از جمله ویژگی‌های این کنفرانس، می‌توان به مشارکت بیش از ۳۶ کشور، حضور بیش از ۳۰ استاد برجسته خارجی در کمیته علمی کنفرانس، همکاری علمی انجمن‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات معتبر داخلی و خارجی و نمایه شدن مقالات در پایگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله ESCI، Scopus، ISC، EI-Compendex، SCImage، DBLP، Mathematical Reviews، اشاره کرد. مقالات برگزیده این کنفرانس توسط ناشر بین‌المللی، اشپرینگر چاپ می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس می‌توانید به آدرس اینترنتی آن مراجعه کنید: www.lscm2019.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه