پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۹۱
|
کد خبر: ۴۶۶۲
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌کند:

اولین جشنواره ادبی، هنری سردار شهید سپهيد حاج قاسم سلیمانی

اولین جشنواره ادبی، هنری سردار شهید سپهيد حاج قاسم سلیمانی (سرباز ولایت)، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، اولین جشنواره ادبی، هنری سردار شهید سپهيد حاج قاسم سلیمانی(سرباز ولایت) در بخش ادبی، شامل شعر، داستان کوتاه و دل‌نوشته (در فرمت فایل تایپ شده در محیط word) و همچنین بخش هنری، شامل تولید پوستر‌های گرافیکی (در فرمت jpg در ابعاد کاغذ A۳ و حداقل رزولیشن ۲۰۰) برگزار می‌شود.

این جشنواره در هر چهار بخش به نفرات اول، لوح تقدیر دیجیتال، گواهی شرکت در جشنواره به صورت دیجیتالی و مبلغ هشت میلیون ریال وجه نقد اعطا می‌کند.

همچنین در هر چهار بخش به نفرات دوم، لوح تقدیر دیجیتال، گواهی شرکت در جشنواره به صورت دیجیتال و مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد اعطا می‌شود.

در هر چهار بخش نیز به نفرات سوم، لوح تقدیر دیجیتال، گواهی شرکت در جشنواره به صورت دیجیتال و مبلغ سه میلیون ریال وجه نقد اعطا می‌شود.

گفتنی است در هر چهار بخش به تشخیص هیات داوران، به دو نفر آثار قابل تقدیر از جمله لوح تقدیر دیجیتال، گواهی شرکت در جشنواره به صورت دیجیتال و مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد تقدیم می‌شود.

زمان ثبت‌نام و ارسال آثار از ۵ دی آغاز شده تا ۲۵ دی ۱۳۹۹ ادامه دارد، همچنین آخرین فرصت ارسال آثار ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ است. اختتامیه مجازی این جشنواره نیز ۲۰ اسفند‌ ۱۳۹۹ برگزار می‌گردد.

محورهای محتوای این جشنواره شامل زندگی‌نامه، مبارزات و فرماندهی و نقش آفرینی در منطقه و شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدي المهندس و همرزمان شهیدش می‌باشد.

دانشگاهیان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور توانایی شرکت در این جشنواره را دارند.

جهت اطلاع از شرایط جشنواره، ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://farhangi.basu.ac.ir

شماره دبیرخانه جشنواره: ۰۸۱۱۳۸۲۷۴۰۵۹

 

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر