پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۵۳۷
|
کد خبر: ۴۶۶۹
کلینیک فوق تخصصی جراحی و درمان بیماری‌های پستان توسط دکتر سید‌محمدرضا جوادی، در بیمارستان بعثت راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعین است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، سرطان پستان از جمله شایع‌ترین سرطان در بانوان بوده و در صورت تشخیص به‌موقع، امکان درمان کامل آن وجود‌ دارد.

در حال حاضر، سالانه ۱۳۰۰۰ بیمار جدید به بیماران سرطان پستان در کشور افزوده می‌شود. علی‌رغم پیشرفت‌های چشمگیر روش‌های درمانی، میانگین بقای بلند‌مدت در کشور به ۷۵% از سوی وزارت متبوع گزارش گردیده، که متاسفانه استان همدان جایگاه مناسبی از نظر تشخیص به موقع و بقای بیماران ندارد.

با توجه به اهمیت و ضرورت این موضوع، به همین منظور کلینیک فوق تخصصی جراحی و درمان بیماری‌های پستان توسط دکتر سیدمحمدرضا جوادی، در بیمارستان بعثت همدان راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات فوق به بیماران و مراجعین در ایام دوشنبه و سه‌شنبه صبح از ساعت ۹ لغایت ۱۱:۳۰ و دوشنبه بعداز ظهر از ساعت ۱۶:۳۰ به شرح ذیل به بیماران می‌باشد:

۱- معاینات دوره‌ای و تشخیص زودرس سرطان پستان

۲- غربا‌ل‌گری خانوادگی و پیگیری منظم بیماران مبتلا به سرطان پستان

۳- ارائه خدمات جراحی استاندارد و به‌روز در حیطه سرطان پستان شامل، جراحی حفظ پستان جراحی بازسازی فوری پستان، جراحی کامل پستان با حفظ پوست و بازسازی فوری، جراحی کامل پستان با حفظ نیپل و آرتول و بازسازی فوری، جراحی بازسازی در بیمارانی که قبلا ماستکتومی شده‌اند، جراحی غدد لنفاوی پیشاهنگ با استفاده از ماده رادیواکتیو و دستگاه گامایروب، انواع جراحی‌های پلاستیک پستان شامل کاهش حجم و افزایش حجم، جراحی‌های تعبیه‌ی برتر.

۴- درمان انواع بیماری‌های خوش‌خیم مخصوصا بیماریابی در ماستیت گرانولوماتوز ایدبوپانیک که برای اکثر درمانگران ناشناخته است.

۵- استفاده از سلول‌های بنیادی و درمان با جابجابی چربی در بیماران سرطان و غیر‌سرطان.

۶- انجام بیوپسی سوزنی به عنوان بهترین شیوه‌ی تشخیصی.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی