پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۵۶
|
کد خبر: ۴۷۱۱
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان همدان خبر داد:

حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی‌ارشد

غلامرضا فتحی‌پور گفت: این سازمان در نظر دارد از محل اعتبارات برنامه پژوهش‌های کاربردی برخی عناوین پژوهشی مورد‌نیاز خود را از طریق حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌ها در حوزه‌های مهاجرت، سطح عمومی قیمت‌ها، اشتغال و سرمایه‌گذاری فراخوان نماید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، غلامرضا فتحی‌پور، مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان همدان، اظهار داشت: این سازمان در نظر دارد از محل اعتبارات برنامه پژوهش‌های کاربردی برخی عناوین پژوهشی مورد‌نیاز خود را از طریق حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌ها در حوزه‌های مهاجرت، سطح عمومی قیمت‌ها، اشتغال و سرمایه‌گذاری فراخوان نماید.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند در صورت همخوانی عنوان پروپوزال مصوب پایان‌نامه خود با محورهای ارائه‌شده نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام نمایند.

فتحی پور تأکید کرد: بدین وسیله از معاونت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها درخواست می‌گردد تا ضمن اطلاع‌رسانی در این خصوص، نسبت به ارسال مدارک کلیه دانشجویان متقاضی(شامل فرم تکمیل شده به انضمام پرپوزال مصوب) تا تاریخ ۹۹/۱۱/۱۰ به این مرکز اقدام نمایند.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم به ذکر است متن فراخوان و مستندات آن بر روی سامانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به نشانی www.mpo-hm.ir در زیر سایت مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان همدان افزود: بدیهی‌است در این فراخوان صرفا پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد ملاک عمل بوده و مدارک متقاضیانی که تاریخ دفاع از پایان‌نامه آنها سال ۱۳۹۹ باشد بررسی خواهد‌ گردید.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش