پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۱۸
|
کد خبر: ۴۷۱۳
دکتر حسن رهبان‌فرد گفت: به منظور تکمیل اعضای انجمن ورزشی دانشجویی، انتخابات انجمن‌های ورزشی دانشکده‌ها در ترم جاری به صورت مجازی برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

دکتر حسن رهبان‌فرد مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: به منظور تکمیل اعضای انجمن ورزشی دانشجویی، انتخابات انجمن‌های ورزشی دانشکده‌ها در ترم جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: از تمامی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه که علاقه‌مند به عضویت در انجمن‌های ورزشی دانشکده‌ها می‌باشند دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ از طریق لینک زیر جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

لینک ثبت نام

رهبان‌فرد خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت و تامین سلامت جسمی و شادابی و نشاط روحی دانشجویان از طریق تعمیم و گسترش ورزش در دانشکده‌ها و همچنین تقویت مدیریت نیروهای انسانی ورزش دانشگاه‌های کشور از طریق توسعه مشارکت سنجیده و قانون‌مند دانشجویان و تفویض اختیارات به آنها از جمله اهداف این انجمن است.

وی در اضافه کرد: توسعه مشارکت دانشجویان در تصمیم‌سازی و تنظیم برنامه‌های قابل اجرا و جلب همکاری آنها در اجرا و نیز ایجاد محیطی مملو از همکاری و تعاون و تقویت روحیه مشارکت بین اقشار دانشجویی و دانشگاهی در زمینه ورزش دانشجویان از دیگر اهداف انجمن ورزشی است.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیان کرد: از جمله شرایط عضویت در انجمن ورزشی دانشگاه را می‌توان نداشتن حکم قطعی در کمیته‌های انضباطی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در زمینه‌های آموزشی و اخلاقی، داشتن تبحر و تجربه در یکی از رشته‌های ورزشی برشمرد.

وی همچنین تصریح کرد: در زمان انتخابات، دانشجویانی که در نیم‌سال آخر سال تحصیلی خود هستند نمی‌توانند نامزد عضویت در انجمن باشند. البته هر دانشجو مجاز است فقط در یکی از انجمن‌های ورزشی عضویت داشته باشد؛ که عضویت در شوراهای صنفی و سایر تشکل‌ها و انجمن‌های علمی، هنری و فرهنگی نیز برای آن بلامانع است.

حسن رهبان‌فرد عنوان کرد: انتخاب اعضای انجمن‌های ورزشی دانشجویی برای مدت دو سال خواهد بود و انتخاب مجدد آنها بلامانع است، که زمان برگزاری این انتخابات متعاقبا اعلام می‌گردد.

خبرنگار: حوائجی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی