پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۷۶
|
کد خبر: ۴۷۲۰
جشنواره فرهنگی هنری مکتب سلیمانی در فجر فاطمی ویـژه خـانواده بزرگ دانشـگاهیان دانشـگاه بوعلی‌سیـنا توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا به مناسبت پاسداشت دهه مبارک فجر که امسال مقارن با میلاد با سعادت و سراسر نور بانوی دوعالم حضرت صدیقه طاهره(س) شده است، جشنواره ای با نام "مکتب سلیمانی در فجر فاطمی"، با رویکرد زنده نگاه داشتن فرهنگ مکتب سلیمانی که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی با فرهنگ فاطمی مردم ایران است را در قالب های فرهنگی هنری در پنج بخش جهت شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه به‌همراه خوانواده‌های ایشان برگزار می‌نماید.

کلیه شرکت‌کنندگان، می‌بایست با ورود به آدرس سایت جشنواره پس از ثبت‌نام و پرکردن فیلد‌های خواسته‌شده، آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری نمایند.

در این جشنواره کلیه خانواده‌های درجه یک اساتید و کارکنان دانشگاه نیز می‌توانند شرکت کنند، و به کلیه شرکت‌کنندگان با درخواست از دبیرخانه، لوح شرکت در جشنواره صادر می شود؛ به برگزیدگان در بخش‌های مختلف جشنواره علاوه بر جوایز نقدی اعلام‌شده، لوح تقدیر نیز اهدا می‌گردد.

بخش نقاشی کودکان به دو بخش تقسیم شده، بخش اول کودکان ۳ تا ۷ سال که می‌توانند از سایت جشنواره تصاویر نقاشی‌های آماده از سردار سلیمانی را پرینت گرفته و فایل مذکور را رنگ‌آمیزی کنند و سپس فایل آماده شده را یا اسکن و یا توسط گوشی موبایل عکس آن را گرفته و در سایت بارگذاری نمایند؛ در بخش کودکان ۷ تا ۱۵ سال نیز می‌بایست یک نقاشی از سردار سلیمانی در راهپیمائی ۲۲ بهمن نقاشی و تصویر آن را در سایت جشنواره بارگذاری نمایند.

بخشهای جشنواره به شرح زیر است:
۱-بخش کتاب‌خوانی: از کتاب "زنی از تبار الوند"(زندگی‌نامه سرکار خانم دباغ از اولین مبارزین زن در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران)
۲- بخش عکاسی: عکس‌های شما از راهپیمایی ۲۲ بهمن سـال‌های گذشته (داشتن حداقل یک نشانه از دهه مبارک فجر در عکس الزامی است)
۳- بخش رنگ‌آمیزی جهت کودکان: از ۳ تا ۷ سال، و بخش نقاشـی از سردار سلیمانی در راهپیمائی ۲۲ بهمن کودکان ۷ تا ۱۵ سـال
۴- بخش دلنوشـته: با موضوع مکتب سلیمانی در فجر فاطمی (نقش نام مبارک حضرت صدیقه طاهره (س) در دفاع مقدس و مکتب سلیمانی)
۵- بخش دابسـمش (لبخـوانی): سـرود‌های انقلابی(سرود با فایل صوتی و متن سرود‌ها در سایت جشنواره بارگذاری‌شده)

قابل توجه کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره: به اطلاع می‌رساند کلیه فایل‌های مورد نیاز جهت شرکت در این جشنواره مانند فایلpdf کتاب، فایل نقاشی‌های آماده رنگ آمیزی(بخش کودکان ۳ تا ۷سال)، فایل سرودهای انقلابی همراه با متن سرودها جهت تسریع در روند جشنواره توسط سایت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه در اختیار شمار قرار داده‌شده‌ است.
لازم بذکرست که شرکت‌کنندگان می‌توانند در تمامی بخش‌های جشنواره شرکت‌کنند.

به برگزیدگان جشنواره علاوه بر جوایز نقدی، لوح تقدیر و گواهی شرکت در جشنواره نیز اهداء خواهد شد؛ جوایز نقدی نفرات اول هربخش سه میلیون ریال، نفرات دوم دومیلیون ریال و نفرات سوم یک میلیون ریال است.

جهت ارسال فایل‌های مسابقه فقط در بخش دابسمش(لبخوانی) پس از ثبت‌نام، در سایت جشنواره همچنین می‌توانید آثار خود را در واتساپ به شماره زیر ارسال فرمائید.
۰۹۰۳۹۰۳۷۸۷۱

شماره تماس با دبیرخانه جشنواره: ۳۸۲۷۴۰۵۹

آخـرین فرصت ثبت‌نـام و ارسال آثار: تا ۳۰ بهـمن‌ماه ‌۱۳۹۹

اخـتتامـیه و اهـداء جوایــز: ۱۵ اسفند مـاه ۱۳۹۹

لینک ثبت نام و ارسال آثار در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا:
farhangi.basu.ac.ir

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر