پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۶۲
|
کد خبر: ۴۷۷
دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، امروز، در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی همدان، تصریح کرد: دانشگاه باید محل تعاملات علمی و فرهنگی بین فرهنگ ها و ملل مختلف بشود و هریک از دانشگاهیان در جایگاه خود، باید در تحقق این مهم تلاش کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، صبح امروز یکشنبه 26 فروردین، در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی همدان، اظهار کرد: منافع مشترک زیادی از جمله منافع معنوی، علمی و پژوهشی بین دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.

وی افزود: امکان ادامه رابطه مؤثر بین دو دانشگاه وجود داشته و دارد و می توان این رابطه را تقویت کرد.

دکتر محمدی فر خاطرنشان کرد: در سال های گذشته فضای اداری استان همدان، به فضای خوبی مبدل شده است و همکاری نهادها و ادارات استان بایکدیگر بهتر از پیش است.

وی تأکید کرد: دانشگاه های ما باید بتوانند علاوه بر آموزش و پژوهش، وارد فضای نسل سوم دانشگاه ها یعنی دانشگاه های کارآفرین بشوند و از این فرصت برای حضور مؤثر در فضای بین المللی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: دانشگاه باید محل تعاملات علمی و فرهنگی بین فرهنگ ها و ملل مختلف بشود و هریک از دانشگاهیان در جایگاه خود، باید در تحقق این مهم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه بوعلی سینا با سبقه علمی و فرهنگی خود و دانشگاه علوم پزشکی با زمینه های مختلف و متنوعی که در حوزه خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان دارد، می توانند گامی مؤثر در راستای سلامت و ارتقاء جامعه بردارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست