پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۹۹
|
کد خبر: ۴۷۷۰
اکبر افتخاری در نامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام کرد: اطلاعات سیستم جامع شاغلین کسور‌پرداز به صورت برخط و از طریق بستر شبکه اینترانت ملی به مدیریت‌های اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری در استان‌های کشور ارسال گردد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، اکبر افتخاری، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، طی نامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به شرح زیر نوشت:

باسلام‌ و احترام

در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک در احکام قوانین برنامه‌های توسعه پنج ساله کشور از جمله بندهای (ب) و (ث) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسه و فصل پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین به منظور تسهیل و تسریع در ارسال اطلاعات سیستم جامع شاغلین کسور پرداز به این صندوق، ترتیبی اتخاذ گردیده که از این پس اطلاعات سیستم یاد‌شده به صورت برخط و از طریق بستر شبکه اینترانت ملی به مدیریت‌های اجرایی این صندوق در استان‌های کشور ارسال گردد. به همین منظور نرم‌افزار مربوطه به همراه دستورالعمل نحوه نصب و بهره‌برداری از آن طراحی گردیده و در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir از دستگاه‌های دولتی و شاغلین دریافت فایل‌های مورد نیاز مدیریت‌ها و دستگاه‌های اجرایی، دریافت برنامه جمع‌آوری اطلاعات شاغلین دستگاه‌های اجرایی در‌‌دسترس قرار داده شده است. همچنین در صورت نیاز به ارائه توضیحات بیشتر در زمینه نحوه نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از نرم‌افزار یاد شده، با اعلام دستگاه اجرایی به مدیریت این صندوق در مرکز استان نسبت به اعزام کارشناس یا نماینده صندوق در اسرع وقت اقدام خواهد شد. على هذا با عنایت به ماده ۲۵ اساسنامه صندوق بازنشستگی کشوری مصوبه هيات محترم وزیران که مقرر میدارد؛ وزارتخانه ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها، عموم بيمه‌گذاران و کارفرمایان موظفند کلیه اطلاعات، استاد، اوراق و مدارک مورد نیاز را در اختیار صندوق قرار دهند. خواهشمند است ضمن اطلاع‌رسانی مراتب یاد شده به واحدهای تابعه و تاکید بر پرداخت به موقع کسور بازنشستگی هر ماه حداکثر تا پایان ماه بعد اطلاعات مربرط به حقوق و مزایای مشمول کسور بازنشستگی کارکنان تابعه مربوط به سیستم جامع شاغلین کسور پرداز را از مسیر مذکور به این صندوق ارسال نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی