پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۹۲
|
کد خبر: ۴۷۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان، در دیدار مشترک هیأت رئیسه دانشگاه های بوعلی سینا و علوم پزشکی همدان گفت: هدف نهایی دانشگاه، تربیت جوانانی است که در آینده قرار است در جامعه اثربخش باشند و ما به عنوان متولی دانشگاه، باید برنامه ریزی ها را در مسیری قرار دهیم تا فرصت های مناسبی برای فعالیت سالم و رو به رشد جوانان و دانشجویان فراهم شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، صبح امروز یکشنبه 26 فروردین، دکتر سیدحبیب الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی  درمانی همدان، در دیدار مشترک هیأت رئیسه دانشگاه های بوعلی سینا و علوم پزشکی همدان گفت: مأموریت اصلی دانشگاه کار فرهنگی است و خوشبختانه این دو دانشگاه در فضای مناسبی از این لحاظ قرار دارند.

وی افزود: هدف نهایی دانشگاه، تربیت جوانانی است که در آینده قرار است در جامعه اثربخش باشند و ما به عنوان متولی دانشگاه، باید برنامه ریزی ها را در مسیری قرار دهیم تا فرصت های مناسبی برای فعالیت سالم و رو به رشد جوانان و دانشجویان فراهم شود.

دکتر موسوی بهار همچنین به همکاری چندساله این دو دانشگاه در ادوار مختلف اشاره کرده و افزود: دانشگاه های بوعلی سینا و علوم پزشکی می توانند با همکاری یکدیگر در زمینه های مشترک علمی، پژوهشی و فرهنگی در جهت توسعه کیفی علوم و ارائه خدمات ارزنده به مردم شریف ایران گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر حرکت این دو دانشگاه در زمینه جذب دانشجویان غیرایرانی بسیار خوب ارزیابی می شود و طبق گزارشات گرفته شده از حوزه های بین الملل دو دانشگاه، این روند رو به رشد است و امید آن می رود تا در آینده، همدان به عنوان قطب علمی غرب کشور در عرصه بین المللی مطرح شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی