پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۲۷
|
کد خبر: ۴۷۹۵
با هدف ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست و به تصویر کشیدن پتانسیل‌ها و داشته‌های طبیعی استان؛

فراخوان دومین جشنواره عکس و فیلم محیط زیست همدان منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره عکس و فیلم محیط زیست همدان، با هدف ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست و به تصویر کشیدن پتانسیل‌ها و داشته‌های طبیعی استان منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فراخوان دومین جشنواره عکس و فیلم محیط زیست همدان منتشر شد
به گزارش بسنا، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست، به تصویر کشیدن پتانسیل‌ها و داشته‌های طبیعی استان، قدردانی از فعالان و علاقه‌مندان به عکاسی و تصویربرداری از حیات وحش و طبیعت و تهیه آرشیوی از آخرین تصاویر حیات وحش و مناظر طبیعی استان همدان در حاشیه تالاب ها، رودخانه ها، چشمه‌ها و سایر زیستگاه‌های آبی، برگزار می‌شود.

محور‌های این جشنواره رابطه انسان و تالاب با دو موضوع تعامل‌ها و تعارض ها، حیات وحش زیستگاه‌های آبی، گردشگری تالاب و زیستگاه‌های آبی، جوامع محلی تالاب و چشم انداز‌ها و زیبایی‌های تالاب و زیستگاه‌های آبی است و از عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم برداری از طبیعت دعوت می‌شود در این جشنواره شرکت کنند.

بخش‌های این جشنواره عبارتند از: بخش اصلی (عکس)، عکس موبایلی، فیلم‌های یک دقیقه‌ای حرفه ای، فیلم‌های یک دقیقه‌ای موبایلی و بخش ویژه (مختص محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست) به عنوان بخش‌های اصلی جشنواره تعریف شده است.

شرکت در این رقابت برای تمام عکاسان و هنرمندان، اعم از حرفه‌ای و آماتور، آزاد و رایگان است و جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد همچنین داوری این جشنواره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و عکس‌ها و فیلم‌های منتخب پس از بررسی‌های لازم توسط دبیرخانه این جشنواره به صورت عمومی معرفی و نمایش داده خواهند.

گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۸۱۳۴۲۳۸۶۸۵ و یا سایت hamedan.doe.ir درارتباط باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی