پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۴۸
|
کد خبر: ۴۸۲۴
گروه جهادی پایگاه شهید امینی دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور در مناطق سیل‌زده، برای مردم مناطق محروم سیستان و بلوچستان ۳۰ باب کپر‌ با زیرسازه بتنی و یک مدرسه سه‌کلاسه ساختند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، ۲۱ دی سال ۱۳۹۸ در استان سیستان و بلوچستان سیل آمد و خسارت‌هایی را برجا گذاشت؛ «کورسر» روستایی از توابع کنارک در ۳۰ کیلومتری چابهار، بندری که کشتی‌های اقیانوس‌پیما را در آغوش می‌‌کشد، نیز از این مناطق خسارت‌دیده محسوب می‌شود.

اما گروه جهادی "راه بی‌پایان همدان" با شناسایی محلی برای ساخت روستای جدید که از سیلاب‌های بعدی در امان باشد، شروع به ساخت ۱۵ واحد کپر با زیرسازه‌های بتنی با کمک خیرین همدانی کرد.

در دومین اردوی جهادی، گروه جهادی پایگاه مقاومت شهید امینی دانشگاه بوعلی‌سینا به همراه گروه جهادی راه بی‌پایان عازم کنارک شدند و با تکمیل ۱۵ واحد کپر دیگر با زیرسازه‌های بتنی کمک شایانی به اهالی منطقه کردند.

در اردوی سوم اردوی جهادی نیز که با حضور ۱۵ نفر از اعضای پایگاه شهید امینی از ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ به مدت ۱۵ روز به کنارک انجام گرفت، ساخت یک مدرسه سه کلاسه در دستور کار قرار گرفت و به انجام رسید.

همچنین باکمک اعضای پایگاه شهید امینی و خیرین دانشگاه بوعلی‌سینا، یک سقف بتنی برای منبع آب شرب مصرفی در روستای همجوار کورسر ساخته شد، تا اهالی روستا بتوانند از آب سالم و بدون آلودگی استفاده نمایند.


خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه