پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۹۴
|
کد خبر: ۴۸۶۵
حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب:

اخلاص و برای خدا تلاش کردن، شهید سلیمانی را ماندگار کرد

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: اخلاص و برای خدا تلاش کردن، شهید سلیمانی را ماندگار کرد و این برای همه افراد در طول تاریخ صادق است؛ اگر انسان برای خدا تلاش کند، خدا او را ماندگار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجیلویی‌محب مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا، در اختتامیه جشنواره‌های سرباز ولایت و مکتب سلیمانی در فجر فاطمی ضمن تشکر از معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه در برگزاری این جشنواره که پویایی و تحرکی را به فضای فرهنگی دانشگاه بخشید، اظهار داشت: برکت این جشنواره بر این بود که به نام اسطوره بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی آراسته بود؛ این شهید بزرگوار برای همه ما یک الگوی تام است و جنبه‌های مختلف شخصیت ایشان می‌تواند برای ما یک قله باشد و برای رسیدن به هدف یاریمان کند.

وی افزود: اگر بخواهیم پیرامون شخصیت این سردار سرافراز صحبت کنیم، به جنبه‌های گوناگونی می‌تونیم اشاره کنیم؛ یکی از جنبه‌های شخصیتی این شهید والامقام که جنبه‌های مختلفی از شخصیت ایشان را تحت تأثیر قرار داده بود و او را در دل ما نهادینه کرد اخلاص بود، شهید سلیمانی برای خدا، سربلندی میهن و مردم دنیا و برای آزادی مردم از زیر بار ظلم، فعالیت کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا خاطرنشان کرد: جمله‌ای از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار وجود دارد که بسیار قابل توجه است، شهید سلیمانی می‌فرمایند، باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آن کس که باید ببیند، میبیند؛ خود شهید هم به این بلوغ رسیده بود و برای خدا تلاش می‌کرد.

وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدا کار کرد، خدا هم او را بزرگ کرد؛ مقام معظم رهبری همین نکته را در پیام خود در ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ به همه ما یادآوری کردند، ایشان فرمودند، مردم قدر سردار شهید قاسم سلیمانی را دانستند و این ناشی از اخلاص است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجیلویی محب تشریح کرد: اخلاص و برای خدا تلاش کردن، شهید سلیمانی را ماندگار کرد و این برای همه افراد در طول تاریخ صادق است؛ اگر انسان برای خدا تلاش کند، خدا او را ماندگار می‌کند، آیه ۹۶ سوره مریم هم بر این موضوع دلالت دارد.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم چنین جشنواره‌ها و بزرگداشت چنین بزرگانی به طور مکرر برگزار شود و ما بتوانیم از این الگوها بهره ببریم.

خبرنگار: مولوی
عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست