پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۴۵
|
کد خبر: ۴۸۹۴
مهندس خلیل طالع‌اسلامی به عنوان داور حرفه‌ای مسابقه بین‌المللی مسابقه A’Design کشور ایتالیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب و معرفی شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، مهندس خلیل طالع‌اسلامی از دانشگاه بوعلی‌سینا، به عنوان داور حرفه‌ای مسابقه بین‌المللی مسابقه A’Design کشور ایتالیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب و معرفی شد.

یکی از رقابت‌های سالانه برتر و تاثیر‌گذار، متنوع و بین‌المللی و دارای رتبه‌بندی جهانی در زمینه طراحی A’Design است، که در دو بخش کانسپت‌ها و طرح‌های نهایی پذیرنده همه طراحان از همه کشورها می‌باشد و جایزه مسابقه طراحی A’Design، یک هدف بشردوستانه برای پیشبرد جامعه با تمرکز بر مرزهای علم، طراحی، خلاقیت و فناوری با ایجاد انگیزه را دنبال می کند، که برای نوآوران ایده‌های برتر در ۱۲۳ شاخه از جمله معماری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، طراحی مبلمان، گرافیک، تصویرسازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، مد، طراحی لباس، صنایع دستی، لایتینگ، محتوا، رویداد، تبلیغات، بازاریابی، طراحی صدا، رویداد و هوش مصنوعی و غیره یک محیط رقابت جهانی را مهیا نموده است.

طرح‌ها و ایده‌های ارائه‌شده توسط طراحان سراسر دنیا توسط اعضای خبره و برجسته خبرگزاری‌های معروف دیزاین، دانشگاهیان، کارآفرینان با تجربه و متخصصین امر داوری می‌شوند.


خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه