پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۰۵
|
کد خبر: ۴۹۶۳
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اعلام کرد:

ثبت‌نام بیست و سومین دوره جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد

از سوی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران آغاز ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی از اردیبهشت تا پایان تیرماه سال جاری تعیین شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ثبت‌نام بیست و سومین دوره جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد

به گزارش بسنا، آغاز ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی از اردیبهشت تا پایان تیرماه سال جاری اعلام شد.

در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در شانزده گروه تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

شانزده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری می‌باشد.

گفتنی است متقاضیان شرکت در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی به آدرس الکترونیکی www.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی www.irost.org/young در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری