پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۸۴
|
کد خبر: ۴۹۶۶
با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات؛

ثبت‌نام و ارائه طرح در سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی شروع شد

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

از سوی دبیرخانه جشنواره آغاز ثبت‌نام و ارائه طرح در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از اردیبهشت تا پایان شهریورماه سال جاری تعیین شده است.

گفتنی است علاقه مندان می‌توانند طرح های خود را در قالب هجده گروه تخصصی و در پنج محور پژوهش‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و ابتکار به دبیرخان جشنواره ارسال کنند و برای اطلاع از گرایش‌ها و شرایط شرکت در این جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی- جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری