پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۹۷
|
کد خبر: ۵۰
حاج حسین توکلی، مشاور امور جانبازان استاندار همدان در مراسم ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا: این روزها یکی از بزرگترین و خاطره انگیزترین روزهای مردم قهرمان ایران است.
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، حاج حسین توکلی، مشاور امور جانبازان استاندار همدان در مراسم ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا: این روزها یکی از بزرگترین و خاطره انگیزترین روزهای مردم قهرمان ایران است. 
وی افزود: این انقلاب با رهبری بزرگ حضرت امام (ره) و زحمات بسیارِ مردم انقلابی ایران به ثمر رسید و مردم امروز ایران،حاصل این زحمات را در صحنه های انقلاب اسلامی می بینند.
مشاور امور جانبازان استاندار همدان خاطرنشان کرد: از جمله وظایف ما این است که مردم و علی الخصوص قشر جوان و دانشجویان کشور را با تمام اتفاقات و روزهای قبل انقلاب و مسائل فرهنگی که در دوران شاهنشاهی بر کشور حاکم بود آشنا کنیم.
توکلی، از زحمات مردم انقلابی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی گفت و این امنیت و آسایش فرهنگی ایرانِ سرافراز را مدیون ایثارگری های آنان دانست.
وی یادآور شد: جوانان امروزِ ایران نیز دقیقا نظیر همان جوانان انقلاب و سال۱۳۵۷هستند.
این رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در پایان گفت: مسؤولان و مدیران فرهنگی کشور باید امور و مسائل انقلاب اسلامی عظیم را برای مردم و جوانان عزیز جا بیندازند و همچنین جوانان ما با مطالعه در سیره شهدا از آنها فاصله نگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر