پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۰۲
|
کد خبر: ۵۰۱
دکتر محمدی فر در اولین گردهمایی شورای صنفی دانشجویان:

شورای صنفی بازوی حمایتی مدیریتی یک دانشگاه است

رئیس دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: شورای صنفی بازوی حمایتی مدیریتی یک دانشگاه است و بنده اعتقاد دارم که سپردن کارها به خود دانشجویان در بعضی موارد بهترین کار است و بهترین نتیجه را خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، عصر امروز سه شنبه 28 فروردین، در اولین گردهمایی شورای صنفی دانشجویان، گفت: این جشن بهانه ای برای ابراز وجود شورای صنفی دانشگاه بوعلی سینا است که با وجود مشکلات زیاد و هم چنین محروم بودن دانشگاه از این شورا در سال های اخیر، دوباره به کار افتاد. به همین خاطر از زحمات مدیران محترم و همکاری دیگر عزیزان در برگزاری هرچه بهتر این جشن و شکل گیری دوباره شورای صنفی، کمال تشکر را دارم.

وی با اشاره به حضور خود در جلسه ای در وزارت علوم و بازگویی گله های دانشجویان در آیین نامه های مربوط به شورای صنفی در آن جلسه، خبر رفع این نواقص را در آینده نزدیک داد و اظهار کرد: شورای صنفی بازوی حمایتی مدیریتی یک دانشگاه است. بنده اعتقاد دارم که سپردن کارها به خود دانشجویان در بعضی موارد بهترین کار است و بهترین نتیجه را خواهد داد.

دکتر محمدی فر افزود: دانشگاه بوعلی سینا در زمره دانشگاه های مطرح کشور قرار دارد. این دانشگاه در رتبه بندی ISC، رتبه نهم را داراست که این رتبه مربوط به امور علمی، پژوهشی، آموزشی و... می باشد و خوشحالیم که دانشگاه بوعلی سینا به بالندگی مناسب خود رسیده است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا تأکید کرد: دانشگاه بوعلی سینا با ۷۴۲ عضو هیأت علمی، ۱۲۰۰۰ دانشجو در رشته های مختلف که ۳۰۰۰ نفر از آنها در بخش تحصیلات تکمیلی هستند و ۷۵۰ کارمند، باید نهایت تلاش خود را به کار ببندد تا این دانشگاه علاوه بر پیمودن مسیر اصلی، به هدف والای خود نیز برسد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان مدیر کوچکی از این مجموعه افتخار می کنم در دانشگاهی خدمت می کنم که مزین به نام یک فرد علمی و فرهنگی به نام بوعلی سینا است و امیدواریم تا این دانشگاه تا رسیدن به بحث بین المللی شدن و تحقق رسمی دانشگاه بین المللی D8، نهایت تلاش خود را بکند.

دکتر محمدی فر همچنین خاطرنشان کرد: بسیاری از عزیزان دانشجو که در این دانشگاه تحصیل می کنند، این احساس را دارند که دانشگاه به عنوان یک مکان مقدس رسالت خاصی دارد و البته نیز که همینطور است و آن ها هم تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر این رسالت در گروه های مختلف انجام می دهند.

وی در پایان گفت: امیدواریم بحث کارآفرینی و تحرک دانشجویی به دور از حاشیه و جنجال ها به کار افتد تا افتخار کنیم که فارغ التحصیل این دانشگاه هستیم.

خبرنگار: انتصامی
عکس: شهروز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست