پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۱۲
|
کد خبر: ۵۱۱۵
هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی، عموم دانشگاهیان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا عموم دانشگاهیان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
 
«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا» (نساء: ۵۸)
 

بیست و هشتمِ خردادماهِ ۱۴۰۰؛ موعد برگزاریِ سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری در کشور، بار دیگر فرصتی است مغتنم برای ظهور تجلی ارادۀ ملی و حفظ و حراست از مردم‌سالاری دینی؛

انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و مشارکت و حضور حداکثری در این امر خطیر نشان از هوش بالای سیاسی یک جامعه و آگاهی آنها بر نقش تاثیرگذار هر فرد در سرنوشت کشور دارد. شرکت در انتخابات، رسالت همۀ کسانی که عزت و اقتدار این خاک و سرزمین مقدس در روح و جانشان نهفته است و هر لحظۀ زندگی‌شان در پیوندی محکم، استوار و ناگسستنی، با سرنوشتِ نظام و انقلاب قرار گرفته است. اینک بیست و هشتم خرداد، میعادگاه عاشقان و دوستداران ایران است و وظیفۀ خطیرِ همۀ جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و آحاد مردم عزیز، آن است که با عزمی راسخ با نگاه به مصالح و منافع ملی با همبستگی گسترده با شور و شعور، حماسه‌ای جاودان خلق نمایند. بدون تردید در این برهۀ حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی و اسلامی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین کند.

هیأت رئیسۀ دانشگاه بوعلی‌سینا، از همۀ مردم ایران و دوستداران این سرزمین، خصوصاً دانشگاهیانِ روشنگر و فرهیخته برای شرکت در این انتخابات سرنوشت‌ساز دعوت می‌کند تا آحاد دانشگاهیانِ عزیز با حضوری آگاهانه و اثربخش در پای صندوق‌های رأی، باری دیگر تاریخ‌سازانی دوران‌ساز باشند برای میهن عزیزمان ایران.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست