پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۴
|
کد خبر: ۵۲۵۰
دانشجویان شهریه‌پرداز بخوانند؛

راهنمای پرداخت الکترونیکی شهریه

راهنمای پرداخت الکترونیکی شهریه ویژه دانشجویان شهریه‌پرداز توسط واحد حسابداری دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، راهنمای پرداخت شهریه ویژه دانشجویان شهریه‌پرداز توسط واحد حسابداری دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا منتشر شد.

دانشجویان جهت پرداخت شهریه به نکات ذیل توجه نمایند:

پرداخت صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه گلستان می‌باشد و مراحل پرداخت به شرح زیر است:

پس از ورود به صفحه شخصی، از گزینه آموزش/ شهریه/ پرداخت‌های الکترونیکی وارد و سپس در قسمت ترم پرداخت: آخرین ترم تحصیلی دانشجو (نمونه: ۳۹۷۲) را درج / و یا انتخاب ترم از گزینه؟ (علامت سوال) و سپس شماره دانشجویی را وارد نموده سپس آیکون مشاهد وضعیت شهریه (سطر ۴) / و یا جستجو (پایین صفحه) را کلیک یا انتخاب نموده و پس از مشاهده مبلغ گزینه بانک را انتخاب وسایر مراحل پرداخت اینترنتی را انجام داده و در انتها گزینه بازگشت به گلستان را انتخاب می‌نمایید. ضمنا دانشجویان می‌توانند مبلغ شهریه را بصورت دستی (سطر ۵ – مبلغ پرداختی) نیز ثبت و پرداخت نمایند.
 
راهنمای پرداخت الکترونیکی شهریه
 
راهنمای پرداخت الکترونیکی شهریه
جهت مشاهده جزئیات شهریه می‌توانید از طریق درج گزارش ۱۱۱۰ (کادر پایینی صفحه اصلی در سامانه شخصی گلستان خود) کارنامه مالی خود را مشاهده فرمایید.

تذکر: کلیه دانشجویان گرامی لازم است قبل از مراجعه به حسابداری کارنامه مالی خود را رویت و در صورت بدهی اقدام به پرداخت آن و سپس مراجعه فرمایند.

تذکر: دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت نیاز به تایید کارنامه مالی (قبل از دفاع و...) در صورت عدم بدهی و ایراد آموزشی در کارنامه مالی، اقدام به پرینت آن و سپس به حسابداری مراجعه فرمایند.

یادآوری:کلیه دانشجویان گرامی در صورت اتمام سنوات مجاز آموزشیو ایجاد سرترم تمدید سنوات در قالب شبانه یا مجوز در قالب شبانه ملزم به پرداخت شهریه (ثابت و متغیر) طبق مصوبه هیات امنا خواهند گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو