پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۸۷
|
کد خبر: ۵۳۲۲
دکتر غفاری گفت: با توجه به اینکه دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی پیش رو، از طریق آموزش مجازی تحصیل خود را آغاز می‌کنند، خوابگاه هم به آنها اختصاص نمی‌یابد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر غلامرضا غفاری درباره اسکان خوابگاه به دانشجویان در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به میزانی که دانشجویان در ۲ مرحله واکسن دریافت کرده باشند، مشکلی برای اسکان ندارند.

وی در پاسخ به این سوال ایرنا که اگر دانشجویی فقط یک دُز واکسن دریافت کرده باشند امکان حضور در خوابگاه دارد یا نه، تاکید کرد: مجموعه وزارت بهداشت باید اعلام کند میزان ایمنی بدن بعد از دریافت دُز نخست واکسن چقدر است.

سرپرست سازمان امور دانشجویان درباره اینکه برخی دانشگاه‌ها از جمله خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرده‌اند در ترم جدید به دانشجویان به دلیل ویروس کرونا خوابگاه نمی‌دهند، گفت: ارائه خوابگاه خدمتی است که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و شرایط همه دانشگاه ها در اختصاص خوابگاه یکسان نیست. برخی دانشگاه‌ها محدودیت بیشتر دارند و به همین خاطر قبل از شروع سال تحصیلی، شرایط خود را به دانشجو اعلام می کنند.

این مقام مسوول تاکید کرد: با توجه به اینکه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه حضور نمی‌یابند، خوابگاه هم به آنها تعلق نمی گیرد.

دکتر غفاری افزود: سازمان امور دانشجویان به دانشگاه ها اعلام کرده است بر اساس امکاناتی که در اختیار دارند خوابگاه‌های مورد نیاز دانشجویان را تامین کنند. حضور دانشجویان در دانشگاه ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و پیش بینیِ پایین آمدن ظرفیت خوابگاه ها با توجه به کاهش تعداد دانشجویان در هر اتاق خوابگاه وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو