پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۶۲
|
کد خبر: ۵۳۲۷
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در روز جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از دیروز (سه‌شنبه ۱۹ مرداد‌ماه) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر اباصلت خراسانی با اعلام این خبر گفت: این آزمون در ۱۸۸ شهرستان کشور به صورت همزمان راس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان شرکت‌کننده باید از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، پرینت تهیه کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم همچنین با اشاره شرایط کرونایی کشور گفت: این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) قبلاً با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، آزمون متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۰۶/‏۰۵/‏۱۴۰۰‬ بصورت قطعی تایید شده باشد و قبلاً به سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را درج کرده باشند، آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم این آزمون به منظور جذب ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن نیز ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه