پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۳۵
|
کد خبر: ۵۳۶۷
برنامه‌های دکتر زلفی‌گل دانشمند برجسته جهان اسلام، مورد استقبال اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی "علوم" قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از بسیج، "پروفسور محمدعلی زلفی گل"، وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری که افتخار عنوان دانشمند برتر جهان اسلام را هم دارد، از طرف آیت الله ابراهیم رئیسی بعنوان وزیر پیشنهادی علوم مورد استقبال اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

"زهره الهیان" نماینده مردم تهران درباره او می‌گوید: دکتر زلفی گل سوابق علمی و تحقیقاتی و مدیریتی و تجربیات قابل توجهی در حوزه دانشگاه دارند و با توجه به فعالیت‌های وی در دانشگاه و تشکل‌های دانشگاهی شخصی قابل و توانمند برای تصدی جایگاه مهم وزارت علوم میباشند.

وی اضافه کرد:به لحاظ سیاسی دکتر زلفی گل فردی ولایتمدار است و دغدغه‌های ایشان نزدیک نگاه مقام معظم رهبری و بیشترین سنخیت را به لحاظ تفکر سیاسی با کابینه آیت الله رئیسی دارند

"منصور آرامی"، دیگر نماینده مجلس، از حوزه بندر عباس در مورد پرفسور زلفی گل تصریح کرد: دکتر زلفی گل شخصیتی علمی و آشنا به وزارت علوم، متخصصی امیدوار به آینده که برنامه‌های علمی خوبی برای پیوند صنعت و دانشگاه دارند.

او در این باره هم افزود: وقتی آقای رئیسی وی را بعنوان وزیر انتخاب کرده اند و قطعا مورد اعتماد و همراه و همفکر با نهاد‌های انقلابی و سیاست‌های نظام میباشند.

"هادی بیگی نژاد"، نماینده مردم ملایر در مورد پرفسور زلفی گل معتقد است: زلفی گل فردی معتقد و انقلابی است فکرش این است که نباید در کشور شکاف اجتماعی ایجاد کنیم و ایشان را انسانی مدیر و مدبر و با صداقت در مدیریت دیدم.

"حسین حق وردی"، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در خانه ملت، با حمایت از دکتر زلفی اظهار داشت: او دانشمند برجسته جهان اسلام است و حضور ایشان در وزارت علوم با توجه به استقبال بدنه این وزارت خانه از ایشان بسیار مغتنم میباشد.

حق وردی تصریح کرد: ریاست وی بر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان و ریاست مجمع بسیج اساتید و ریاست ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان همدانی نشان دهنده تفکر سیاسی او است.

حق وردی همچنین در حمایت از وزیر پیشنهادی آیت الله رئیسی می‌افزاید: نکته پایانی اینکه دکتر زلفی گل معتقد است باید بدون فوت وقت انتظارات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود. امیدواریم نمایندگان مجلس با رای بالا به این چهره علمی جهان اسلام، زمینه را برای تحولات بنیادین در وزارت علوم هموار کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه