پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۱۵
|
کد خبر: ۵۴۱۰
ادامه مدیریت این فرایند مبنی بر هماهنگی با افراد حائز شرایط، ارسال پیامک، تعیین مکان و زمان تزریق واکسن بر عهده نهاد‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت است، که بر اساس طرح ملی واکسیناسیون انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، ستاد از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی درباره آخرین وضعیت فرایند واکسیناسیون جامعه دانشگاهی که شامل اعضای هیئت علمی، اعضای غیرهیئت علمی (کارکنان) و دانشجویان است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع می‌رساند؛ ستاد از سرگیری آموزش حضوری مستقر در دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالیِ معاونت آموزشیِ وزارت عتف، نسبت به پیگیری و جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر از مدیریت‌های استانی آموزش عالی، زیرنظام‌ها، مؤسسه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، انجمن‌ها و تمامی مؤسسه‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با آموزش عالی کشور، اقدام و پس از سازماندهی اطلاعات دریافتی، مراتب را به مرجع ذی‌صلاح در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعکس کرده است.

شایان ذکر است؛ ادامه مدیریت این فرایند مبنی بر هماهنگی با افراد حائز شرایط، ارسال پیامک، تعیین مکان و زمان تزریق واکسن بر عهده نهاد‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت است که بر اساس طرح ملی واکسیناسیون انجام می‌شود.

بدون شک؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به اهمیت موضوع ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، علی‌رغم محدودیت‌های اجرایی در پوشش سریع واکسیناسیون، اهتمام لازم را معمول خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست