پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۶۳
|
کد خبر: ۵۵۰۰
فریدون نادری گفت: سلف غذاخوری مرکزی دانشگاه بوعلی‌سینا از امروز برای دانشجویان ارشد و دکتری فعال شده و دانشجویان باید برای رزرو غذای هفته جاری حضوری مراجعه کنند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

فریدون نادری رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا، اعلام کرد: سلف غذاخوری مرکزی دانشگاه از امروز شنبه ۳ مهر برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری که مجوز حضور در دانشگاه برای نیم‌سال ۴۰۰۱ را دارند، برای وعده‌های نهار و شام فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رزرو اینترنتی سامانه تغذیه دانشگاه فعلا فعال نشده، لذا دانشجویان متقاضی دریافت غذا برای روزهای هفته جاری، لازم است با مراجعه حضوری به سلف غذاخوری مرکزی دانشگاه، واحد اتوماسیون تغذیه (آقای نوروزی)، نسبت به تهیه فیش و دریافت غذا اقدام کنند.

نادری همچنین اضافه کرد: سامانه تغذیه دانشگاه از روز سه‌شنبه ۶ مهر، برای رزرو اینترنتی غذای روز شنبه ۱۰ مهر به بعد، فعال خواهد شد.

وی افزود: فعلا توزیع غذا در ساعات ۱۲ الی ۱۳ برای وعده نهار و ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ برای وعده شام صورت می‌گیرد و تغییر ساعات توزیع متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌گردد.

رئیس اداره تغذیه دانشگاه همچنین با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دانشجویان حین دریافت غذا، اظهار داشت: توزیع غذای دانشجویان صرفا به صورت بیرون‌بر خواهد بود و سرو غذا در سالن‌های غذاخوری برقرار نیست.

 

خبرنگار: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست