پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۸۸۸
|
کد خبر: ۵۵۳۵
با احکامی توسط وزیر علوم، دکتر علی خطیبی به عنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع و دکتر مرتضی فرخی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شدند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، متن حکم انتصاب دکتر خطیبی به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی خطیبی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، پرهیز از تجمل‌گرایی با رویکرد فساد ستیزی و عدالت محوری، تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت مردمی در جذب و مصرف بهینۀ منابع مورد نیاز و تأمین معیشت و رفاه خدمتگزارن نظام آموزش عالی کشور نقشی مؤثر ایفا نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر خطیبی عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) است و پیش از این مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی، مدیرکل فناوری اطلاعات و عضویت شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را عهده دار بوده است.

متن حکم انتصاب دکتر فرخی به این شرح است:

جناب آقای دکتر مرتضی فرخی

سلام‌علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت‌های مختلف وزارت علوم، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبانی علمی و قانونی، راهبردهای دولت مردمی و مساعدت آحاد دانشگاهیان عزیز، در حفظ و حراست از حقوق قانونی مجموعۀ آموزش عالی کشور و تحکیم جایگاه حقوقی و قانونی وزارت علوم نقشی مؤثر ایفا نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر فرخی عضو هیات علمی دانشگاه و پیش از این رئیس دانشگاه پیام نور باقرشهر، مشاور نمایندگان ادوار مختلف در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاون اداری مالی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی را عهده دار بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتراسلامی پناه معاون سابق حقوقی و امور مجلس در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر نظرپورمعاون سابق اداری مالی و مدیریت منابع در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری