پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۶۲
|
کد خبر: ۵۵۴۵
دکتر زلفی‌گل گفت: به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ایم تا با توجه به امکاناتی که دارند بتوانند برای ورود دانشجویان اولویت‌بندی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به آنچه که همه شاهد هستیم امسال به معنای دقیق کلمه می‌توان گفت که انتظارات علمی دانشجویان محقق می‌شود.

او درخصوص از سرگیری آموزش حضوری تصریح کرد: بخشی از آموزش حضوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود داشت، اما برای ما درمورد دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد و مقاطع کارشناسی یک اصل یعنی سلامتی آن‌ها ملاک است.

وزیر علوم افزود: طی جلسه‌ای که با روسای دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم داشتیم، مقرر شد تا دانشجویان با اولویت‌بندی ورودی‌های مختلف در دانشگاه‌ها حضور یابند.

زلفی‌گل اضافه کرد: معاونان آموزشی دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی مستقل خواهند داشت تا دانشجویان کارشناسی ارشد به آن دلیل که تعداد واحد‌های کمتری نسبت به دانشجویان کارشناسی دارند، تعداد کلاس‌های بیشتری را برگزار کنند و کمبود کلاسهایشان جبران شوند.

او درباره تاخیر برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفت: یکی از دلایل تاخیر در برگزاری این مراسم، مشغله‌های زیاد رئیس جمهور بود البته آغاز سال تحصیلی را در دانشگاه صنعتی شریف برنامه ریزی و برگزار کردیم.

زلفی‌گل در خصوص آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد توضیح داد: ما به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ایم تا با توجه به امکاناتی که دارند بتوانند برای ورود دانشجویان اولویت‌بندی کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست