پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۶۸
|
کد خبر: ۵۵۶
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی سینا؛

آغاز رقابت ۶۵۵۰ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد

دکتر سیدمهدی مسبوق گفت:تعداد کل داوطلبان آقا و خانم در دو حوزه فرعی دانشکده علوم انسانی و دانشکده علوم پایه که 6550 نفر می باشد، که از این تعداد 59 درصد اقایان و 41 درصد خانم ها را شامل می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر سیدمهدی مسبوق نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری ازمون ها دانشگاه بوعلی سینا درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گفت: آزمون کارشناسی ارشد در  استان همدان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت در سه نوبت برگزار می شود.

وی افزود: در سطح استان، چهار حوزه اصلی آزمون شامل دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه پیام نور همدان، دانشگاه ازاد اسلامی همدان و دانشگاه ملایر در حال برگزاری کنکور هستند.

دکتر مسبوق همچنین اظهار کرد: تعداد کل داوطلبان آقا و خانم در دو حوزه فرعی دانشکده علوم انسانی و دانشکده علوم پایه که 6550 نفر می باشد، که از این تعداد 59 درصد اقایان و 41 درصد خانم ها را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام اولیه سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی پذیرفته شدگان این آزمون در دهه اول شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون ها دانشگاه بوعلی سینا، همچنین بیان کرد: در حوزه دانشگاه بوعلی سینا نسبت به سال گذشته 17درصد کاهش داوطلب داشتیم که در واقع کاهش چشم گیری است.

وی همچنین درخصوص داوطلبین غایب در آزمون گفت: معمولا حدودا 15 الی 16درصد داوطلبان در این آزمون غایب می باشند اما که درحال حاضر امار دقیقی در دست نیست.

خبرنگار: آقایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست