پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۵۷
|
کد خبر: ۵۵۶۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر حسن کریمی مزرعه‌شاهی را به عنوان سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر فرهاد یزدان‌دوست» رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است؛ دکتر کریمی مزرعه‌شاهی دارای دکترای تخصصی در رشته مهندسی هوا فضا و استاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که ریاست پژوهشگاه فضایی ایران، ریاست پژوهشکده مهندسی سامانه‌های نیرو و پیش رانش و مدیریت قطب علمی طراحی و شبیه‌سازی سامانه هوا فضا را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه