پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۷۳
|
کد خبر: ۵۶۴۷
با کد تخفیف پنجاه‌درصدی برای دانشجویان و فعالین کارآفرینی در استان همدان؛

شتاب‌دهنده هاب شیراز ثبت‌نام در بوتکمپ استارتاپی IOT/5G را آغاز کرد

شتاب‌دهنده هاب شیراز، با کد تخفیف پنجاه‌درصدی برای دانشجویان و فعالین کارآفرینی در استان همدان، ثبت‌نام در بوتکمپ استارتاپی IOT/5G را آغاز کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، بوتکمپ‌ها دروازه‌ای برای ورود به دنیای واقعی‌اند؛ دوره‌های آموزشی فشرده و پروژه‌محور که در مدتی کوتاه مهارت‌های سخت و نرم افراد را تغییر داده و آنها را نسبت به محیط‌های حال حاضر جامعه به ویژه کسب و کار، آماده می‌سازند.

بوتکمپ‌های استارتاپی نیز به همین منظور طراحی می‌شوند. دوره‌های کوتاه‌مدت و پرچالش که نمای واقعی کارآفرینی و استارتاپی را برای علاقه‌مندان به این حوزه آشکار می‌سازند. علاوه بر این، تجربیات ارزشمندی را به آنها منتقل می‌کنند.

شتاب‌دهنده هاب شیراز با در نظر گرفتن کد تخفیف پنجاه‌درصدی "hamedanuni" برای دانشجویان و فعالین کارآفرینی در استان همدان، در راستای رسالت خود، بوتکمپ استارتاپی IOT/5G را در سال ۱۴۰۰ طراحی کرده است تا علاوه بر یاری علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی و استارتاپی، دروازه‌ای به این اکوسیستم بگشاید.

هدف، توانمندسازی استعدادها و تقویت کار تیمی در بین جوانان این مرز و بوم است تا قدرت، علم و دانش خود را به منصه ظهور برسانند.

همچنین، باید در نظر داشت، امروزه ماراتن دستیابی و بهره‌وری از اینترنت اشیا و شبکه مخابراتی نسل پنجم (5G) در سطح جهان شکل گرفته و تمامی کشورها در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر این تکنولوژی‌ها را با زندگی روزمره خود مانوس سازند. لذا، این بوتکمپ استارتاپی با تمرکز بر بهره‌گیری از دو تکنولوژی اینترنت اشیا و 5G، کسب و کارهای نوپا را مورد حمایت و آموزش قرار می‌دهد.

این دوره با بیش از صد ساعت آموزش، منتورینگ، کوچینک و تیم‌سازی پیرامون ایده‌ها در حوزه‌های حیاتی به تمامی افراد علاقه‌مند و فعال در این حوزه کمک می‌کند تا بتوانند هر‌چه سریعتر ایده‌های خود را به ثمر بنشانند.

شماره تماس: 09905026827

جهت ثبت‌نام کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری