پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۵
|
کد خبر: ۵۶۵۲
با ارسال نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی؛

دستورالعمل اجرایی دهمین جشنواره رویش ابلاغ شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دستورالعمل اجرایی دهمین جشنواره ملی رویش را ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر غلامرضا غفاری در این نامه با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در حیات و سرزندگی محیط‌های دانشگاهی، تأکید کرده است: جشنواره ملی رویش به عنوان برون داد این فعالیت‌ها می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه کارآمد ایفا نموده و بستر مناسبی را به منظور ارزیابی این فعالیت‌ها فراهم نماید.
 
وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: برپایی این رویداد در سطح دانشگاه می‌تواند در تحکیم پیوند دانشجویان با دانشگاه به ویژه در شرایط ناشی از شیوع کرونا و عدم امکان آموزش حضوری دانشجویان مؤثر باشد.
 
در این نامه همچنین بر برپایی مرحله دانشگاهی جشنواره رویش در دانشگاه‌ها به منظور تحکیم پیوند دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی با دانشگاه تأکید شده است.
 
بر اساس این دستورالعمل، مهلت برگزاری مرحله دانشگاهی تا اول اسفند ماه سال جاری عنوان شده است.
گفتنی است: دهمین جشنواره رویش در دو مرحله دانشگاهی و ملی و نیز در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود.
 
بخش رقابتی این جشنواره شامل: کانون‌های برگزیده، آثار فردی و گروهی، ایده‌های برگزیده کانونی بوده و بخش غیررقابتی این جشنواره شامل کارگاه‌های و نشست‌های کانونی و نمایشگاه مجازی دستاورد‌های کانونی می‌باشد.
 
بخش مسؤلیت اجتماعی (جایزه جهادگر آسمانی حسین علی مرادی) به صورت فردی و گروهی به عنوان بخش ویژه این جشنواره به شمار می‌رود.
 
همچنین بخش استعداد‌های کانونی برای اولین بار در جشنواره ملی رویش و ویژه نو دانشجویان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری