پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۰۷۰
|
کد خبر: ۵۶۹۱
در اطلاعیه‌ای توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه؛

نتیجه نهایی برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات پایان ترم ۴۰۰۱ دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد

نتیجه نهایی برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات پایان ترم ۴۰۰۱ در اطلاعیه‌ای توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا، با توجه به تصمیم هیات رئیسه دانشگاه و ناظر بر تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و نیز هماهنگی با دانشگاه‌های استان، تصمیمات زیر جهت اجرا در مدت زمان باقی‌مانده از نیم‌سال ۴۰۰۱ اعلام می‌گردد:

۱- کلیه کلاس‌های تئوری و عملی دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه، در تمام ورودی‌های تحصیلی، در مدت باقی‌مانده نیم‌سال ۴۰۰۱، از روز شنبه ۲۰ آذر به صورت حضوری برگزار می‌گردد و امتحانات پایان‌ترم این دانشجویان نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۲- آن دسته از کلاس‌های عملی دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، در تمام ورودی‌های تحصیلی، که امکان برگزاری به صورت مجازی را ندارند، توسط گروه‌های آموزشی و دانشکده‌های مربوطه گروه‌بندی شده و از روز شنبه ۲۰ آذر تا پایانِ ترم به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

۳- آن دسته از دانشجویان غیربومی کارشناسی‌ارشد که در مرحله تنظیم پایان‌نامه بوده و یا مشغول کار پژوهشی هستند که بنا به تشخیص استاد راهنما نیاز به حضور در دانشگاه دارند، همانند چندماه اخیر می‌توانند با هماهنگی استاد راهنما و دانشکده نسبت به حضور در دانشگاه و اسکان در خوابگاه اقدام کنند.

۴- با توجه به روند سیر نزولی همه‌گیری ویروس کرونا در همدان و جمعیت محدودتر دانشجویان کارشناسی‌ارشد، امتحانات پایان ترم ۴۰۰۱ دانشجویان کارشناسی‌ارشد در تمامی ورودی‌های تحصیلی به احتمال زیاد به صورت حضوری برگزار می‌گردد، که هماهنگی‌های آن متعاقبا اعلام می‌شود.

۵- کلاس‌های تئوری دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در مدت باقی‌مانده نیم‌سال ۴۰۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

۶- امتحانات پایان ترم ۴۰۰۱ دانشجویان کاردانی و کارشناسی در تمامی ورودی‌های تحصیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

۷- تصمیمات دانشگاه برای چگونگی برگزاری نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ متعاقبا اعلام می‌گردد.

۸- جزئیات کلاس‌های عملی دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و نیز کلاس‌های تئوری و عملی دانشجویان دکتری از طریق دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی مربوطه به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید.

۹- جزئیات اسکان در خوابگاه‌ها و استفاده از سالن‌های غذاخوری دانشگاه در اطلاعیه بعدی اعلام می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست