پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۳۷
|
کد خبر: ۵۷۲۹
با محور ارتقاء جایگاه و افزایش سطح مسائل رفاهی کارکنان؛

اعضای شورای صنفی کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا با دکتر حسین رضوان دیدار کردند

اعضای شورای صنفی کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا با دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه دیدار کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا، در نشست با اعضای شورای صنفی کارکنان این دانشگاه، اظهار داشت: اگر کسی را در مسئولیتی قرار دادیم، ناقض توانمندی‌های دیگران نیست و خدا را شاکریم که در دانشگاهی مشغول به کار هستیم که برای هر پست می‌توانیم چندین نفر را معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر جایی که احساس کردید حقی از پرسنلی ضایع شده است، به گوش ما برسانید، تا مطابق قانون احقاق حق شود.

رضوان گفت: شورای صنفی کارکنان می‌تواند بررسی کند که با امکانات موجود، چگونه مسائل رفاهی کارکنان را ارتقاء و عناوین آن را افزایش دهیم.

سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا همچنین با طرح این سؤال که چه باید کرد تا دانشگاه به محیطی شاداب و پرنشاط برای خدمت مبدل گردد، همه کارکنان را دعوت به همیاری و همفکری با تیم مدیریتی جدید دانشگاه، برای ساختن محیطی با انگیزه و شاداب، دعوت و از ارائه هرگونه طرحی در این خصوص استقبال کرد.

در ابتدای این جلسه، میثم اسلامی‌فرد دبیر شورای صنفی کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا، گزارشی از نحوه تشکیل شورای صنفی کارکنان دانشگاه ارائه داد.

در ادامه، اعضای شورای صنفی کارکنان، مباحثی پیرامون افزایش نقش کارکنان در تحقق اهداف سازمانی و رسیدن به چشم‌انداز پنج‌ساله دانشگاه، اعتماد به کارکنان و توانمندی‌های آنان، رشد فرهنگ سازمانی و ورود افراد توانمند حوزه کارمندی به مسئولیت‌های اجرایی دانشگاه، لزوم حضور نماینده کارکنان دانشگاه در هیأت اجرایی و موضوعات مرتبط با مسائل رفاهی کارکنان را مطرح کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست