پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۳۳
|
کد خبر: ۵۷۸۸
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه نکته مهم تحقق آموزش حضوری در دانشگاه‌ها حضور اساتید در دانشگاه‌ها است، گفت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که اعضای هیئت علمی در دانشگاه حضور فیزیکی داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر علی خاکی صدیق در این نشست که با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن قدردانی از رؤسای دانشگاه‌ها که در زمان اپیدمی بیماری کرونا بحث آموزش الکترونیک را در کشور پیاده‌سازی کردند و خلاء آموزش را حل کردند، گفت: هم اکنون ضرورت دارد که آموزش را به صورت حضوری ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه ریاست محترم جمهوری و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بر آموزش حضوری تأکید دارند که این امر لازم الاجراست، افزود: در حوزه آموزش وقتی صحبت از آموزش حضوری می‌شود، نمی‌توانیم به بهمن ماه سال ۱۳۹۸ بازگردیم، بلکه قصد داریم از زیرساخت‌های ایجاد شده در حوزه آموزش الکترونیک بهره‌مند شویم و آموزش ترکیبی با محوریت آموزش حضوری آغاز شود.

به گفته معاون آموزشی وزارت علوم، نکته مهم تحقق آموزش حضوری، حضور اساتید در دانشگاه‌ها است و باید شرایط به گونه‌ای باشد که اعضای هیئت علمی در دانشگاه حضور فیزیکی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست