پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۳۳
|
کد خبر: ۵۸۰۱
دکتر قربانی چقامارانی، در راستای ترویج فرهنگ وقف در حوزه علم و کتاب، از خانواده مرحوم علی‌صفدر وفایی‌فرد خیر نیک اندیش تجلیل کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، در راستای ترویج فرهنگ وقف در حوزه علم و کتاب، دکتر آرش قربانی چقامارانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا، ضمن تقدیر از عمل خداپسندانه خانواده مرحوم علی‌صفدر وفایی‌فرد خیر نیک اندیش، در خصوص اهداء ۴۶۳ جلد کتاب در ۱۲۰ عنوان مختلف به کتابخانه دانشگاه در تیرماه سال جاری، عنوان کرد: با توجه به نیاز روز افزون به امکانات و فضا‌های آموزش عالی برای دانشجویان و دانشگاهیان و از سوی دیگر سیل عظیم مشتاقان ورود به دانشگاه، لازم است با همت و تلاش بیشتر دولت از یک سو و ایجاد بستر مناسب جهت حضور خیرین در این زمینه از سوی دیگر، شاهد رشد و شکوفایی علمی هرچه بیشتر و بهتر دانشگاه‌های کشور باشیم.

وی افزود: خوشبختانه مدتی است که در این عرصه نیز خیرین توجه و توان خود را معطوف به تامین بخشی از این نیاز‌ها کرده‌اند که ضمن تامین نیاز‌های معنوی جامعه، موجب ترویج و شکل گیری عمل خداپسندانه انفاق هم می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد یکی از راه‌های همگانی کردن فرهنگ شرکت در امور خیر در جهت رفع نیاز‌های دانشگاه، تقدیر از اقدامات سخاوتمندانه و ارزشمند این عزیزان است، لذا ترتیب چنین جلساتی برای تکریم مروجین و نیکوکاران خیر از وظایف هر فرد دانشگاهی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست