پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۵۸
|
کد خبر: ۵۸۷
رئیس دانشگاه بوعلی سینا در بازدید از المپیاد منطقه 4؛

حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت های دانشگاه است

دکتر یعقوب محمدی فر، ضمن بازدید از بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 4 کشور، اظهار کرد: حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت های دانشگاه است و در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نمی کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، صبح پنجشنبه 13 اردیبهشت، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، با حضور در دانشکده علوم پایه، ضمن بازدید از روند برگزاری بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 4 کشور، اظهار کرد: حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت های دانشگاه است و در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر دانشجویانی که در رشته های مختلف تحصیلی، جزء ده درصد برتر دوره تحصیلی خود هستند؛ دانشجویان دیگری نیز در همین رشته ها حضور دارند که صاحب ایده، فکر، خلاقیت و تحرک علمی می باشند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا اضافه کرد: ما به عنوان مسؤولین دانشگاه باید بستر را برای هردو گروه فراهم کنیم تا ایشان بتوانند استعداد خود را به مرحله شکوفایی برسانند.

وی در ادامه، با اشاره به گذشت زمان و گذر عمر، یادآور شد: فراموش نکنیم که مادام العمر در محل کار خود حضور نداریم و روزی به هر عنوان، باید این مسؤولیت ها را به افراد دیگری واگذار کنیم، بنابراین انتظار می رود در محل کار خود، اهم فعالیت ها و اقدامات آن حوزه را مستند کنیم و به طوری مناسب و بروز، بایگانی کرده و در اختیار آیندگان قرار دهیم.

دکتر محمدی فر تأکید کرد: نباید امور در هر حوزه ای، قائم به فرد باشد، بلکه باید قائم به اصول و قوانین بوده و سیر منطقی و در برنامه ای را طی کند، تا افراد بعدی با حضور در این جایگاه به مشکل برخورد نکنند.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی سیستمیک برای آینده کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، از مسائل ضروری برای هر سازمان، اداره و واحدی است که برای ارتقاء خود نیاز به پیشرفت دارد؛ چراکه بدون برنامه ریزی مدون و صحیح هیچ هدفی دست یافتنی نیست.

گفتنی است، بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 4 کشور، با حضور دانشجویانی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان های همدان، قزوین، قم و مرکزی، روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اردیبهشت 97 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش