پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۴۲
|
کد خبر: ۵۹۳۷
مراسم دید و بازدید سال جدید کارکنان و اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا، با حضور هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

مراسم دید و بازدید سال جدید کارکنان و اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش بسنا، مراسم دید و بازدید سال جدید کارکنان و اساتید دانشگاه دانشگاه بوعلی‌سینا، با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه، در مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه که با قرائت دعای عهد آغاز شد، دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا پیرامون شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، مطالبی را عنوان کرده و افزود: امسال، سال کار و تلاش مجدانه توسط اساتید و کارکنان دانشگاه، برای نیل به اهداف بلند علمی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه در قبال جامعه و مردم مسؤول است و باید تمام تلاش خود برای حل مشکلات و مسائل جامعه را به کار بندد.

دکتر رضوان همچنین با اشاره به تلاش‌های مکرر مجموعه مدیریت دانشگاه برای رفع نیازهای بخش‌های مختلف دانشگاه، گفت: تا روزهای پایانی سال گذشته تلاش‌ها برای تخصیص کامل بودجه دانشگاه ادامه داشت، تا به لطف خداوند تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه برای ردیف‌های مختلف آن حاصل شد.

وی تاکید کرد: همه ما در حد وظیفه خود، در دانشگاه مسؤول هستیم و نباید نسبت به مسائل دانشگاه بی‌تفاوت باشیم.

در ادامه این برنامه، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا و دانشگاه‌های استان پیرامون اهمیت خانواده و نیز توجه ویژه به جایگاه خانواده در سال جدید مطالبی را عنوان کرد.

در پایان این مراسم، دانشگاهیان با قرائت فاتحه بر دو شهید گمنام حاضر در دانشگاه، کار خود در سال جدید را آغاز کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست