پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۱۱۷
|
کد خبر: ۵۹۴۲
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، آخرین تغییرات و جزئیات حضوری‌شدن کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم نیم‌سال ۴۰۰۲ دانشگاه بوعلی‌سینا به همراه لیست دروس دانشکده‌ها را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
آخرین تغییرات و جزئیات حضوری‌شدن کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم نیم‌سال ۴۰۰۲ دانشگاه بوعلی‌سینا به همراه لیست دروس دانشکده‌ها اعلام شد
 
به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
تذکر: تاریخ برگزاری کلاس‌های عملی و کارگاهی مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشکده‌های پیرادامپزشکی، مهندسی و هنر و معماری (غیر از دروس ارائه شده برای ورودی ۹۷) که در اطلاعیه قبلی، روز شنبه ۲۰ فروردین اعلام شده بود به تاریخ ۱۷ اریبهشت ماه تغییر یافت.

برای مشاهده لیست دروس ارائه شده در نیمسال هشتم ورودی‌های ۹۷ (کارشناسی)، که در نیمسال جاری از روز شنبه، ۲۰ فروردین به صورت حضوری برگزار خواهد شد، بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانشکده علوم پایه
دانشکده شیمی
 
تذکر مهم: بدیهی است علاوه بر دانشجویان ورودی ۹۷، دانشجویان سایر ورودی‌ها نیز (۹۸، ۹۹، ۱۴۰۰ و ...) که دروس مذکور را اخذ نموده اند، الزامی است در کلاس‌های حضوری مربوطه شرکت نمایند.

بنابراین گزارش، آخرین جزئیات و تغییرات حضوری‌شدن کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم نیم‌سال ۴۰۰۲ دانشگاه بوعلی‌سینا که توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در مورخه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد، به شرح زیر است:

- کلیه فعالیت‌های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پایان‌نامه و رساله، مطابق دستورالعمل‌های قبلی به صورت حضوری ادامه می‌یابد.

- کلیه کلاس‌های نظری دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در همه رشته‌ها از روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تا پایان نیم‌سال تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- کلیه کلاس‌های عملی دانشجویان مقطع کارشناسی تربیت بدنی برای ورودی‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تا پایان نیم‌سال تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- کلیه کلاس‌های عملی و کارگاهی همه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی (غیر از دروس ارائه شده برای ورودی ۹۷)، در دانشکده‌های پیرادامپزشکی، مهندسی، هنر و معماری، علوم پایه، کشاورزی، شیمی و دانشکده‌های اقماری، به‌صورت فشرده از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
تذکر: بدیهی است کلاس‌های  حضوری عملی برای دروس ارائه شده برای ورودی‌های ۹۷، از روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

- کلاس‌های دانشکده هنرومعماری که به‌صورت حضوری تشکیل می‌شود شامل عملیات کاوش (۲۸۱۲۱۸۶)، بررسی آثار باستانی (۲۸۱۲۱۸۷)، طبقه‌بندی سفال (۲۸۱۲۱۸۸) و طراحی فنی (۲۸۱۲۱۸۹) است.

- کلیه کلاس‌های عملی، نظری و کارگاهی همه دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشکده فنی تویسرکان، از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا پایان نیم‌سال تحصیلی، به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- کلیه امتحانات پایان نیم‌سال ۴۰۰۲ در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نکته: جزئیات برنامه امتحانات حضوری پایان ترم، در آینده به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

- تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا و داشتن کارت الکترونیکی واکسن برای ورود به دانشگاه و شرکت در کلاس‌ها و تزریق سه دوز واکسن کرونا جهت اسکان در خوابگاه برای تمامی دانشجویان الزامی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست