پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۲۶۴
|
کد خبر: ۵۹۵۱
مدیریت امور دانشجویی اطلاعیه پیش‌ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا برای دانشجویان باقیمانده مقطع کارشناسی، به منظور بازگشائی کامل دانشگاه را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

نظر به تاکیدات ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت مبنی بر بازگشایی کامل دانشگاه‌ها و حضوری‌شدن کامل کلاس‌ها، معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا با حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه، با جدیت در حال مهیاکردن شرایط حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه می‌باشد. با توجه به شرایط خاص سه سال گذشته و خارج‌شدن اکثر خوابگاه‌های بخش خصوصی از مدار خدمات‌دهی، تهیه محل اسکان برای تمامی دانشجویان اعم از روزانه و نوبت دوم و سنواتی از الزامات بازگشایی کامل می‌باشد، لذا تیم مدیریتی این دانشگاه، پیگیر تمامی فضاهای موجود بالقوه مناسب برای خوابگاه در سطح شهر بوده است. جهت امکان‌سنجی و برآورد تعداد متقاضیان واقعی استفاده از خدمات خوابگاهی و برنامه‌ریزی بهتر جهت رفاه حال دانشجویان، نیاز به ثبت درخواست رسمی از طرف دانشجویان متقاضی خوابگاه وجود دارد، از این رو لازم است دانشجویان عزیز کارشناسی پیوسته و ناپیوسته متقاضی خوابگاه، که تا کنون خوابگاه رزرو نکرده‌اند، از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲۴ ساعت جهت پیش‌ثبت‌نام و تکمیل فرم به سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی sorkh.basu.ac.ir مراجعه نمایند.

نکته مهم: ثبت‌نام نهایی برای خوابگاه، فقط برای دانشجویانی فعال خواهد شد که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند و برای دانشجویانی که به هر دلیل اقدام به پیش‌ثبت‌نام نکنند، تعهدی مبنی بر تهیه خوابگاه از طرف دانشگاه وجود ندارد.

- تزریق سه دوز واکسن جهت پذیرش در خوابگاه الزامی است.

- جهت تسریع در روند بررسی مشکلات مربوط به پیش‌ثبت‌نام خوابگاه از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره‌ تلفن‌های زیر تماس حاصل نموده و یا اشکالات احتمالی را به پست الکترونیک stu.office@basu.ac.ir ارسال نمائید.

خوابگاه پسران: 08138380873 
خوابگاه  دختران: 08138380664

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست