پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۶۲
|
کد خبر: ۵۹۵۲
دکتر حسین رضوان به همراه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا، به همراه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، با آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه همدان برگزار شد، دکتر حسین رضوان، ضمن تشریح جزئیات حضوری شدن دانشگاه و لزوم توسعه فضا‌های خوابگاهی با کمک خیرین آموزش عالی، درک صحیح نماینده ولی فقیه در استان از دانشگاه را موجب همگرایی دانشگاه و جامعه و استحکام رابطه بین حوزویان و دانشگاهیان دانسته و بر تقویت این ارتباط تأکید کرد.

در این نشست، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا و دانشگاه‌های استان، پیرامون ظرفیت‌ها و اقدامات مجموع دفاتر و نمایندگی‌های نهاد رهبری در دانشگاه برای احیا و اقامه نماز، پاسخ به شبهات و مسائل اعتقادی، جذب حداکثری اقشار مختلف دانشگاهیان و نیز ایجاد بستر‌های مناسب برای برگزاری محافل و اجتماعات علمی و دینی مطالبی را عنوان کرد.

در این دیدار همچنین، دکتر مهرداد عنبریان معاون دانشجویی دانشگاه گزارشی از اقدامات انجام شده برای حضور‌ی شدن دانشگاه ارائه کرد.

سپس دکتر حسن رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیرامون ظرفیت‌های علمی دانشجویی و تشکل‌های اسلامی و نیز ضرورت‌های فرهنگی در جامعه و دانشگاه مطالبی را عنوان نمود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست