پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۳۹۶
|
کد خبر: ۵۹۶۲
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلاس‌های دروس ارائه‌شده برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ دانشگاه بوعلی‌سینا از شنبه ۲۷ فروردین حضوری می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

- دروس ارائه شده (طبق چارت) برای ورودی‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در مقاطع کاردانی و کارشناسی، از روز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- بدیهی است دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ نیز که دروس ارائه شده برای ورودی‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ را اخذ نموده‌اند، لازم است در کلاس‌های حضوری مربوطه شرکت نمایند.

- دروس ارائه‌شده برای ورودی‌های ۱۴۰۰ (دروس نیم‌سال دوم، طبق چارت) و دروس عمومی برای تمامی ورودی‌ها، کماکان به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار خواهد شد.

- شایان ذکر است طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، برگزاری حضوری کلاس‌های دروس یادشده، تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار مدیریت دانشگاه قرار دارد، که جزئیات مربوطه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

- تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا و داشتن کارت الکترونیکی واکسن برای ورود به دانشگاه و شرکت در کلاس‌ها و تزریق سه دوز واکسن کرونا جهت اسکان در خوابگاه برای تمامی دانشجویان الزامی است و امکان اسکان در غیر این‌صورت به هیچ عنوان وجود ندارد مگر دانشجویانی که دو دوز واکسن زدند و زمان تزریق دوز سوم آنها نرسیده باشد.

- اطلاعیه فوق شامل دانشجویان دانشکده‌های اقماری نمی‌باشد. بدیهی است نحوه حضوری‌شدن کلاس دانشجویان دانشکده‌های اقماری، پیرو دستورالعمل و اطلاعیه‌های صادر شده توسط دانشکده‌های اقماری خواهد بود.

- جزئیات نحوه رزرو خوابگاه از طریق خبرگزاری بسنا به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست