پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۹۷
|
کد خبر: ۵۹۶۹
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه، اطلاعیه پیش‌ثبت‌نام جاماندگان رزرو خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به جهت امکان‌سنجی و برآورد تعداد متقاضیان واقعی استفاده از خدمات خوابگاهی و برنامه‌ریزی بهتر برای رفاه حال دانشجویان،  فرصت مجددی جهت رزرو خوابگاه برای کلیه دانشجویان واجد شرایط که به هردلیلی موفق به رزرو خوابگاه در مرحله اول نشده‌اند، فراهم شده است.

از این رو لازم است دانشجویان متقاضی خوابگاه، که تاکنون خوابگاه رزرو نکرده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۲ ساعت جهت پیش‌ثبت‌نام و تکمیل فرم به سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی https://sorkh.basu.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه کامل مفاد فرم مربوطه نسبت به تکمیل آن و پیش‌ثبت‌نام اقدام نمایند.

فرصت مجدد ایجاد شده به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد و ثبت‌نام نهایی برای خوابگاه، فقط برای دانشجویانی فعال خواهد شد که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند و برای دانشجویانی که به هر دلیل اقدام به پیش‌ثبت‌نام نکنند، تعهدی مبنی بر تهیه خوابگاه از طرف دانشگاه وجود ندارد.

نکته مهم: تزریق سه دوز واکسن جهت پذیرش در خوابگاه الزامی است و امکان اسکان در غیراین‌صورت به هیچ عنوان وجود ندارد، مگر دانشجویانی که دو دوز واکسن زده‌اند و زمان تزریق دوز سوم آنها نرسیده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست